Vaše zprávy můžete jednu po druhé, nebo i ve větších celcích zpracovávat pomocí ikonek nad seznamem zpráv – můžete je přidělovat kolegům, přidávat štítky, měnit jejich stav a mnoho dalšího. Pokud často používáte u ticketů více různých změn najednou, nastavte si určitě naše Ruční pravidla.

Jedním kliknutím tak provedete více kroků najednou přesně podle vašich potřeb.

SupportBox Tip: Víte o tom, že zprávy si můžete nechat chytře roztřídit už při jejich příchodu? Pomohou vám v tom naše automatická pravidla

Jak ruční pravidla nastavit

Ruční, stejně jako automatická pravidla se nastavují vždy pro danou schránku.

Nastavení schránky otevřete pomocí ikonky ozubeného kolečka vlevo dole – vyberte název dané schránky:

V horní nabídce pak vyberte záložku Pravidla a klikněte na zelené tlačítko Přidat aktivní pravidlo:

Následně můžete vybrat, jaký typ pravidla chcete vytvořit – zda ruční či automatické.

Nyní vyberte název vašeho pravidla – doporučuji si název dobře specifikovat.

Vyberte, jaký typ pravidla si přejete.

V případě případně můžete zvolit obě varianty současně.

Pokud chcete nastavit pouze ruční pravidlo, spustíte jej ručně pomocí ikonky blesku v detailu zprávy nebo v seznamu zpráv.

U ručních pravidel můžete vybírat z těchto podmínek: 

  • Datum vytvoření 
  • Odesílatel 
  • Adresa pro odpověď 
  • Adresát
  • Předmět 
  • Text 
  • Přiřazený uživatel 

Nadefinujte si potřebné podmínky a dále se můžete pustit do výběru akcí. 

U ručních pravidel můžete vybírat z těchto akcí: 

  • Štítek 
  • Vlastní složka 
  • Odstranit přiřazené vlastní složky 
  • Přiřadit 
  • Stav 
  • Přesunout zprávu do koše
  • Přesunout zprávu do schránky

Pravidlo Odstranit přiřazené vlastní složky – využijete jej zejména, pokud chcete zprávy nepotřebujete mít nadále ve vlastních složkách a potřebujete je přesunout rychle do složky Vyřešené. Ve vlastní složce vám tak zůstanou jen zprávy, které je potřeba mít na očích.

Jakmile budete mít ruční pravidlo nastaveno, nezapomeňte vše uložit. 

V následujícím výpisu pak vždy uvidíte název daného pravidla i jeho typ – zda je ruční, či automatické při příjmu zprávy.

U každé zprávy, která bude zpracována pomocí ručního či automatického pravidla bude vždy vypsáno, které pravidlo se aplikovalo (případně jaké akce se přesně uskutečnily), abyste měli plnou kontrolu nad tím, co se se zprávami děje.

Ruční pravidlo spustíte kliknutím na ikonku blesku ve výpisu zpráv (můžete tak zpracovat více zpráv najednou) nebo v detailu zprávy:

Upozornění: Ruční pravidla respektují nastavené podmínky. Pokud se pokusíte aplikovat ruční pravidlo na ticket, který nebude na 100% splňovat zadané podmínky, pravidlo se nespustí.

O tom, zda se pravidlo provedlo či nikoliv budete informování hláškou. 

Pravidlo bylo aplikováno:

Pravidlo nebylo aplikováno:

Máte-li jakékoliv dotazy, napište nám nebo zavolejte, rádi pomůžeme.