Chcete-li aby po zodpovězení dotazu měl tento ticket jiný stav, než je Vyřešen a nechce se vám to u každé zprávy nastavovat ručně, je tu pro vás snadná pomoc – nastavte si požadovaný stav ticketu při odeslání zprávy v nastavení konkrétní schránky.
Kde Předvybraný stav při odeslání odpovědi nastavit
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte název schránky, kde chcete Předvybraný stav odpovědi nastavit.
V horní nabídce klikněte na záložku Chování schránky.
Následně sjeďte až úplně dolů na konec stránky a zde uvidíte položku Výchozí - předvybrané stavy, kde najdete možnost Předvybraný stav při odeslání odpovědi.
Vyberte tu variantu, která vám vyhovuje nejvíce:
- Nový
- Čekající
- Spam
- Vyřešen
Změny nezapomeňte Uložit.
Jaké další předvybrané stavy lze nastavit
V záložce Chování schránky si můžete nastavit ještě několik dalších předvybraných stavů a dokonce i předvybraných operátorů pro různé situace.
Další nabídka předvybraných stavů
- Předvybraný stav při odeslání nové zprávy
- Předvybraný operátor při odesílání nové zprávy
- Předvybraný stav při odeslání nového požadavku
- Předvybraný stav při odeslání poznámky
- Předvybraný operátor při odpovídání na zprávu (pokud není již někdo přiřazen)
- Předvybraný stav při přeposlání
SupportBox tip: Podrobněji máme všechny výše uvedené stavy, včetně možností jejich nastavení, vysvětlené v tomto návodu.
A pokud by vám bylo cokoliv nejasného, stačí nám napsat. Rádi vám pomůžeme.