Chcete-li aby po zodpovězení dotazu měl tento ticket jiný stav, než je Vyřešen a nechce se vám to u každé zprávy nastavovat ručně, je tu pro vás snadná pomoc – nastavte si požadovaný stav ticketu při odeslání zprávy v nastavení konkrétní schránky. 

Kde Předvybraný stav při odeslání odpovědi nastavit

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte název schránky, kde chcete Předvybraný stav odpovědi nastavit.

V horní nabídce klikněte na záložku Chování schránky.

Následně sjeďte až úplně dolů na konec stránky a zde uvidíte položku Výchozí - předvybrané stavy, kde najdete možnost Předvybraný stav při odeslání odpovědi.

Vyberte tu variantu, která vám vyhovuje nejvíce:

  • Nový
  • Čekající
  • Spam
  • Vyřešen

Změny nezapomeňte Uložit.

Jaké další předvybrané stavy lze nastavit

V záložce Chování schránky si můžete nastavit ještě několik dalších předvybraných stavů a dokonce i předvybraných operátorů pro různé situace. 

Další nabídka předvybraných stavů 

  • Předvybraný stav při odeslání nové zprávy
  • Předvybraný operátor při odesílání nové zprávy
  • Předvybraný stav při odeslání nového požadavku
  • Předvybraný stav při odeslání poznámky
  • Předvybraný operátor při odpovídání na zprávu (pokud není již někdo přiřazen)
  • Předvybraný stav při přeposlání

SupportBox tip: Podrobněji máme všechny výše uvedené stavy, včetně možností jejich nastavení, vysvětlené v tomto návodu.

A pokud by vám bylo cokoliv nejasného, stačí nám napsat. Rádi vám pomůžeme.