Potřebujete-li aby po zodpovězení dotazu měl tento ticket jiný stav, než je Vyřešený a nechce se vám každou zprávu před odesláním ručně měnit? Snadná pomoc – nastavte si tuto změnu v Chování vaší schránky.

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka. Vyberte název schránky, kterou chcete nastavit:

V horní nabídce vyberte položku Chování schránky:

Následně sjeďte až úplně dolů na konec stránky – zde najdete položku Výchozí - předvybrané stavy -Předvybraný stav při odeslání odpovědi.

Vyberte tu variantu, která vám vyhovuje nejvíce:

  • Vyřešen
  • Nová
  • Spam
  • Čekající 

Změny uložte.

Pro každou schránku je potřeba toto nastavení uložit zvlášť.

Rádi případně pomůžeme, máte-li jakékoliv nejasnosti.