Často máme na práci i další činnosti než je vyřizování e-mailů. Zároveň chceme ale vědět o každé nové zprávě, která nám přijde – její odesílatel bude určitě rád, když mu odpovíme co nejdříve.

V SupportBoxu si můžete nastavit tyto upozornění:

  • všechny přicházející zprávy – přijde-li do schránky jakákoliv nová zpráva
  • zprávy pro mě – přijde-li zpráva, která je vám přidělená pravidlem, nebo byla přidělena v minulosti
  • ticket přiřazený mně – pokud vám kolega právě přiřadil některou zprávu
  • všechny změny v ticketech – informaci o tom, co se ve vaši schránce děje se zprávami, jak kolegové odpovídají (nejde nastavit pro notifikace v prohlížeči)

Notifikace vám může přijít do vaší jiné e-mailové schránky, nebo vám novou zprávu může nahlásit váš prohlížeč.

Stačí, že máte otevřený prohlížeč – může být i ve zmenšeném stavu – minimalizovaný, nebo můžete zrovna něco hledat v jiném panelu prohlížeče – nevadí, upozornění uvidíte v pravém dolním růžku. Vypadá takto:

Neuteče vám tak nic a přesto můžete nerušeně dělat cokoliv jiného do té doby, než zpráva dorazí.

Nastavení notifikací

Notifikace si může nastavit každý uživatel tak, jak potřebuje. Klikněte v pravém horním rohu na ikonku vaší fotografie/avatara a vyberte možnost Notifikace.

V první záložce si můžete nastavit upozornění Do e-mailu

V horní části máte možnost uvést e-mailovou adresu, na kterou vám notifikace mají chodit.

Ve druhé záložce si nastavíte notifikace V prohlížeči.

Změny nezapomeňte uložit

Upozornění: Vyberete-li si notifikaci prohlížečem, při první příchozí (nebo přidělené  – dle vaší volby) zprávě se vás prohlížeč zeptá, zda skutečně souhlasíte s tím, aby vás na zprávy upozorňoval – viz. obrázek.

Zobrazovat oznámení je potřeba povolit. 

Pokud potřebujete cokoliv dovysvětlit, dejte vědět, rádi pomůžeme!