Na zákaznické podpoře máme často na práci i další činnosti než je vyřizování e-mailů. Zároveň je ale důležité vědět o každé nové zprávě, která nám přijde, abychom na zprávu dokázali odpovědět co nejdříve. 

Ideálním řešením je tedy nastavení Notifikací, abyste měli přehled o tom, co se ve vaší schránce děje a zda přichází nové e-mailové zprávy. 

Notifikace si můžete nastavit samozřejmě nejen na e-maily, ale také na live chat nebo telefony

Níže v návodu si ukážeme, jak si nastavit Notifikace pro e-mailovou komunikaci. 

Jaké Notifikace můžete nastavit 

  • Ticket přiřazený mně – pokud vám někdo z kolegů ticket přidělí (pokud si ticket přidělíte vy sami, notifikace nedorazí) 
  • Zpráva pro mě – přijde-li zpráva, která je vám přidělená pravidlem, nebo byla přidělena v minulosti
  • Všechny příchozí zprávy – přijde-li do schránky jakákoliv nová zpráva
  • Všechny změny v ticketech – informaci o tom, co se ve vaši schránce děje se zprávami, jak kolegové odpovídají (nejde nastavit pro notifikace v prohlížeči)

Kam může Notifikace dorazit 

Do prohlížeče

Zde stačí, že máte otevřený prohlížeč – může být i minimalizovaný, nebo můžete něco hledat i v jiném okně, ale notifikace se vám i tak zobrazí v pravém spodním rohu (může se měnit v závislosti na operačním systému zařízení a používaného prohlížeče).

Notifikace do prohlížeče vypadá takto:

Do e-mailu

V tomto případě vám Notifikace dorazí do e-mailu, ideálně třeba do vašeho osobního e-mailu.

Notifikace v e-mailu vypadá takto: 

Zvuk do prohlížeče

Notifikovat vás může přímo SupportBox pouze zvukovým upozorněním.

Upozornění: 
Pro správné fungování notifikací je potřeba využívat pro práci v SupportBoxu webový prohlížeč, který bude podporovat zobrazení notifikací (většina mino IE11). Seznam podporovaných prohlížečů je k dispozici zde - Podporované prohlížeče pro SupportBox.

Jak Notifikace nastavit

Notifikace si může každý uživatel nastavit individuálně podle jeho potřeby.

Klikněte v pravém horním rohu na ikonku vaší fotografie/avatara a vyberte možnost Notifikace.

Zůstaňte v první záložce E-maily a hned v prvním políčku E-mail, na který budete dostávat notifikace si můžete vyplnit konkrétní e-mailovou adresu, na kterou vám notifikace mají chodit.

Upozornění: Zadávejte e-mailovou adresu, kterou nemáte v SupportBoxu, aby nedošlo k zacyklení Notifikací. Nejlepší je zadat třeba vaší osobní e-mailovou adresu, kterou spravujete mimo SupportBoxu. 

Dále uvidíte přehled všech vašich schránek, ke kterým máte v SupportBoxu přístup.

Nyní klikněte na ikonku pluska před názvem schránky. 

Zde už si můžete nastavovat jednotlivé notifikace přesně podle vašich preferencí. 

Pomocí tlačítek Zaškrtnout vše / Odškrtnout vše lze na jedno kliknutí označit všechny varianty, nebo naopak všechny varianty odebrat. 

Klidně ale můžete zaškrtnout checkbox i na přeskáčku a vše si nastavit k vaší spokojenosti.

Změny nezapomeňte Uložit.

Povolení notifikací v prohlížeči

Vyberete-li si Notifikaci do prohlížeče, je nutné si je ve vašem prohlížeči povolit. Pro tyto případy slouží tlačítko Povolit notifikace v prohlížeči

Po kliknutí na tlačítko vás prohlížeč požádá o povolení, aby vám mohl zasílat oznámení. Oznámení povolte

Obratem se text v tlačítku změní na Notifikace jsou povoleny

Povolení přehrávání zvukových notifikací v prohlížeči Google Chrome

Pokud po nějakou dobu nepracujete přímo v SupportBoxu a například se věnujete práci v jiné záložce prohlížeče, nebo zrovna něco řešíte v administraci vašeho e-shopu a podobně, může se stát, že se vám neozve zvukové upozornění na nově příchozí live chat. 

Je to z toho důvodu, že prohlížeč, především tedy prohlížeč Google Chrome, tyto upozornění sám od sebe vypne z důvodu vaší neaktivity. Tomu lze předejít vhodným nastavením vašeho prohlížeče. 

Jak povolit přehrávání zvukových notifikací v Chrome  

Otevřete si váš prohlížeč Chrome a přihlaste se do vašeho SupportBoxu.

Nyní vlevo nahoře, v adresním řádku, klikněte na ikonku zámku a přejděte do Nastavení webu

V nabídce Oprávnění najděte položku Zvuk a zde si nastavte možnost Povolit.

Nyní se můžete vrátit zpět do vašeho SupportBoxu.

Po kliknutí na ikonu zámku uvidíte, že vám v nabídce přibyla k položce OznámeníZvuk. To znamená, že zvuk máte v pořádku povolený a vše je nastaveno správně. 

Povolení notifikací na úrovni operačního systému 

Na úplný závěr se ještě ujistěte, že máte zapnutá oznámení i ve vašem počítači či jiném zařízení, na kterém v SupportBoxu pracujete. 

V nastavení systému je nezbytně nutné mít ještě explicitně povolené notifikace pro Chrome, nebo jiný prohlížeč, ve kterém SupportBox používáte. 

Pokud využíváte prohlížeč Firexox je nutné také zkontrolovat, zda máte povoleny notifikace pro Firefox v operačním systému. Návod pro Windows tady a pro Mac zde

Pokud potřebujete cokoliv dovysvětlit, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!