Často máme na práci i další činnosti než je vyřizování e-mailů. Zároveň ale chceme vědět o každé nové zprávě, která nám přijde – její odesílatel bude určitě rád, když mu odpovíme co nejdříve.

Notifikace si můžete nastavit na: 

  • všechny přicházející zprávy – přijde-li do schránky jakákoliv nová zpráva
  • zprávy pro mě – přijde-li zpráva, která je vám přidělená pravidlem, nebo byla přidělena v minulosti
  • ticket přiřazený mně – pokud vám kolega právě přiřadil některou zprávu
  • všechny změny v ticketech – informaci o tom, co se ve vaši schránce děje se zprávami, jak kolegové odpovídají (nejde nastavit pro notifikace v prohlížeči)

Notifikace vám může dorazit do:

  • prohlížeče – Pak už jen stačí, že máte otevřený prohlížeč – může být i minimalizovaný, nebo můžete něco hledat i v jiném okně, ale notifikace se vám i tak zobrazí v pravém spodním rohu.

    Notifikace do prohlížeče vypadá takto:

  • e-mailu – Ideálně třeba do vašeho osobního e-mailu, určitě doporučujeme využít jinou e-mailovou adresu než tu, kterou máte v SupportBoxu, aby nedošlo k zacyklení notifikací. 

    Notifikace v e-mailu vypadá takto: 

Jak notifikace nastavit? 

Notifikace si může nastavit každý uživatel individuálně tak, jak on potřebuje.

Klikněte v pravém horním rohu na ikonku vaší fotografie/avatara a vyberte možnost Notifikace.

Hned v prvním políčku E-mail, na který budete dostávat notifikace si můžete vyplnit konkrétní e-mailovou adresu, na kterou vám notifikace mají chodit.

Dále uvidíte přehled všech vašich schránek, ke kterým máte v SupportBoxu přístup.

Nyní klikněte na ikonku pluska před názvem schránky. 

A zde už si můžete nastavovat jednotlivé notifikace přesně podle vašich preferencí. 

Pomocí tlačítek Zaškrtnout vše / Odškrtnout vše si můžete snadno na jedno kliknutí označit všechny varianty, nebo naopak všechny varianty odebrat. 

Klidně ale můžete zaškrtávat i na přeskáčku a vše si nastavit k vaší spokojenosti. 

 

Změny nezapomeňte Uložit

Jak povolit notifikace v prohlížeči? 

Vyberete-li si notifikaci do prohlížeče, je nutné si je ve vašem prohlížeči povolit.

A přesně pro tyto případy slouží tlačítko Povolit notifikace v prohlížeči

Po kliknutí na tlačítko vás prohlížeč požádá o povolení, aby vám mohl zasílat oznámení. Oznámení povolte

Obratem se text v tlačítku změní na Notifikace jsou povoleny

A máte hotovo! Notifikace do prohlížeče máte v pořádku nastavené. 

Na úplný závěr se ještě můžete ujistit, že máte zapnutá oznámení i ve vašem počítači či jiném zařízení, na kterém v SupportBoxu pracujete. 

Upozornění: 
Pro správné fungování notifikací je potřeba využívat pro práci v SupportBoxu webový prohlížeč, který bude podporovat zobrazení notifikací (většina mino IE11). Seznam podporovaných prohlížečů je k dispozici zde - Podporované prohlížeče pro SupportBox.

Pokud potřebujete cokoliv dovysvětlit, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!