Často máme na práci i další činnosti než je vyřizování e-mailů. Zároveň ale chceme vědět o každé nové zprávě, která nám přijde – její odesílatel bude určitě rád, když mu odpovíme co nejdříve.
Notifikace si můžete nastavit na:
- všechny přicházející zprávy – přijde-li do schránky jakákoliv nová zpráva
- zprávy pro mě – přijde-li zpráva, která je vám přidělená pravidlem, nebo byla přidělena v minulosti
- ticket přiřazený mně – pokud vám kolega právě přiřadil některou zprávu
- všechny změny v ticketech – informaci o tom, co se ve vaši schránce děje se zprávami, jak kolegové odpovídají (nejde nastavit pro notifikace v prohlížeči)
Notifikace vám může dorazit do:
- prohlížeče – Pak už jen stačí, že máte otevřený prohlížeč – může být i minimalizovaný, nebo můžete něco hledat i v jiném okně, ale notifikace se vám i tak zobrazí v pravém spodním rohu.
Notifikace do prohlížeče vypadá takto:
- e-mailu – Ideálně třeba do vašeho osobního e-mailu, určitě doporučujeme využít jinou e-mailovou adresu než tu, kterou máte v SupportBoxu, aby nedošlo k zacyklení notifikací.
Notifikace v e-mailu vypadá takto:
Jak notifikace nastavit?
Notifikace si může nastavit každý uživatel individuálně tak, jak on potřebuje.
Klikněte v pravém horním rohu na ikonku vaší fotografie/avatara a vyberte možnost Notifikace.
Hned v prvním políčku E-mail, na který budete dostávat notifikace si můžete vyplnit konkrétní e-mailovou adresu, na kterou vám notifikace mají chodit.
Dále uvidíte přehled všech vašich schránek, ke kterým máte v SupportBoxu přístup.
Nyní klikněte na ikonku pluska před názvem schránky.
A zde už si můžete nastavovat jednotlivé notifikace přesně podle vašich preferencí.
Pomocí tlačítek Zaškrtnout vše / Odškrtnout vše si můžete snadno na jedno kliknutí označit všechny varianty, nebo naopak všechny varianty odebrat.
Klidně ale můžete zaškrtávat i na přeskáčku a vše si nastavit k vaší spokojenosti.
Změny nezapomeňte Uložit.
Jak povolit notifikace v prohlížeči?
Vyberete-li si notifikaci do prohlížeče, je nutné si je ve vašem prohlížeči povolit.
A přesně pro tyto případy slouží tlačítko Povolit notifikace v prohlížeči.
Po kliknutí na tlačítko vás prohlížeč požádá o povolení, aby vám mohl zasílat oznámení. Oznámení povolte.
Obratem se text v tlačítku změní na Notifikace jsou povoleny.
A máte hotovo! Notifikace do prohlížeče máte v pořádku nastavené.
Na úplný závěr se ještě můžete ujistit, že máte zapnutá oznámení i ve vašem počítači či jiném zařízení, na kterém v SupportBoxu pracujete.
Upozornění:
Pro správné fungování notifikací je potřeba využívat pro práci v SupportBoxu webový prohlížeč, který bude podporovat zobrazení notifikací (většina mino IE11). Seznam podporovaných prohlížečů je k dispozici zde - Podporované prohlížeče pro SupportBox.
Pokud potřebujete cokoliv dovysvětlit, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!