Často máme na práci i další činnosti než je vyřizování e-mailů. Zároveň chceme ale vědět o každé nové zprávě, která nám přijde – její odesílatel bude určitě rád, když mu odpovíme co nejdříve.
V SupportBoxu si můžete nastavit tyto upozornění:
- všechny přicházející zprávy – přijde-li do schránky jakákoliv nová zpráva
- zprávy pro mě – přijde-li zpráva, která je vám přidělená pravidlem, nebo byla přidělena v minulosti
- ticket přiřazený mně – pokud vám kolega právě přiřadil některou zprávu
- všechny změny v ticketech – informaci o tom, co se ve vaši schránce děje se zprávami, jak kolegové odpovídají (nejde nastavit pro notifikace v prohlížeči)
Notifikace vám může přijít do vaší jiné e-mailové schránky, nebo vám novou zprávu může nahlásit váš prohlížeč.
Stačí, že máte otevřený prohlížeč – může být i ve zmenšeném stavu – minimalizovaný, nebo můžete zrovna něco hledat v jiném panelu prohlížeče – nevadí, upozornění uvidíte v pravém dolním růžku. Vypadá takto:
Neuteče vám tak nic a přesto můžete nerušeně dělat cokoliv jiného do té doby, než zpráva dorazí.
Nastavení notifikací
Notifikace si může nastavit každý uživatel tak, jak potřebuje. Klikněte v pravém horním rohu na ikonku vaší fotografie/avatara a vyberte možnost Notifikace.
V první záložce si můžete nastavit upozornění Do e-mailu.
V horní části máte možnost uvést e-mailovou adresu, na kterou vám notifikace mají chodit.
Ve druhé záložce si nastavíte notifikace V prohlížeči.
Změny nezapomeňte uložit.
Upozornění: Vyberete-li si notifikaci prohlížečem, při první příchozí (nebo přidělené – dle vaší volby) zprávě se vás prohlížeč zeptá, zda skutečně souhlasíte s tím, aby vás na zprávy upozorňoval – viz. obrázek.
Zobrazovat oznámení je potřeba povolit.
Pokud potřebujete cokoliv dovysvětlit, dejte vědět, rádi pomůžeme!