Nastavte si u každého z kolegů, zda má mít přístup ke všem, nebo jen některým telefonním hovorům.

Úrovně pravomocí v rámci telefonů

Nemá přístup

  • uživatel, který nemá nastavený přístup, daný telefony ani hovory v něm neuvidí a nedostane se ani k historickým hovorům, na které je například v nějakém ticketu odkaz 
  • tento přístup se nepočítá do fakturace 

Operátor bez přístupu k nahrávkám

Operátor bez přístupu k nahrávkách je nejnižší možná pravomoc, kterou lze nastavit. Uživatel s tímto oprávněním může:  

  • běžně vyřizovat příchozí hovory 
  • vytáčet odchozí hovory ze SupportBoxu 
  • posílat a přijímat SMS 
  • přihlásit se ke své klapce
  • přidělovat hovory kolegům nebo je přesunout do jiného telefonu 
  • přidávat k hovorům poznámky
  • přidávat k hovorům štítky
  • vidí své vlastní statistiky 
  • nemůže si přehrát nahrávky hovorů 
  • nemá přístup do nastavení 
  • přístup je započítán do fakturace 

Operátor s přístupem k nahrávkám

Hned jako další možnost můžete kolegům nastavit pravomoci Operátor s přístupem k nahrávkám. Uživatel s tímto oprávněním může:  

  • běžně vyřizovat příchozí hovory 
  • vytáčet odchozí hovory ze SupportBoxu 
  • posílat a přijímat SMS 
  • přihlásit se ke své klapce
  • přidělovat hovory kolegům nebo je přesunout do jiného telefonu 
  • přidávat k hovorům poznámky
  • přidávat k hovorům štítky
  • vidí své vlastní statistiky 
  • přehrát si nahrávky hovorů 
  • nemá přístup do nastavení 
  • přístup je započítán do fakturace 

Správce

Toto oprávnění se hodí zejména v případě, kdy potřebujete dát uživateli přístup jen a pouze do nastavení telefonu. 

Správce a Operátor (s přístupem k nahrávkám)

Správce a Operátor (s přístupem k nahrávkám) je pravomoc, která spojuje výše uvedené. Uživatel s tímto oprávněním může:  

  • vše co Operátor včetně vyřizování příchozích a odchozích hovorů
  • posílat a přijímat SMS 
  • může vše co Správce, to znamená, že má kompletní přístup do nastavení daného telefonu
  • vidí své vlastní statistiky + podrobné kompletní statistiky telefonu včetně dat všech uživatelů, kde má nastavené pravomoce správce
  • přístup je započítán do fakturace 

Jak nastavit pravomoce v rámci telefonu

Pro nastavení pravomocí musíte být zakladatelem nebo správcem celého účtu. 

Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka pro Tým

V horním menu vyberte záložku Práva k telefonům.

Dále vyberte telefon, kde chcete pravomoce nastavit a klikněte na tlačítko Upravit.

Zobrazí se vám seznam všech vašich uživatelů, kterým můžete nastavit pravomoce dle potřeby. 

U každého z kolegů vyberte variantu, kterou u něj preferujete a nastavení potvrďte zeleným tlačítkem Uložit

Narazili jste na nejasnosti? Máte k nastavení pravomocí dotaz? Napište nám a my vám moc rádi vše vysvětlíme.