Nastavte si u každého z kolegů, zda má mít přístup ke všem, nebo jen některým telefonním hovorům.
Úrovně pravomocí v rámci telefonů
Nemá přístup
- uživatel, který nemá nastavený přístup, daný telefony ani hovory v něm neuvidí a nedostane se ani k historickým hovorům, na které je například v nějakém ticketu odkaz
- tento přístup se nepočítá do fakturace
Operátor bez přístupu k nahrávkám
Operátor bez přístupu k nahrávkách je nejnižší možná pravomoc, kterou lze nastavit. Uživatel s tímto oprávněním může:
- běžně vyřizovat příchozí hovory
- vytáčet odchozí hovory ze SupportBoxu
- posílat a přijímat SMS
- přihlásit se ke své klapce
- přidělovat hovory kolegům nebo je přesunout do jiného telefonu
- přidávat k hovorům poznámky
- přidávat k hovorům štítky
- vidí své vlastní statistiky
- nemůže si přehrát nahrávky hovorů
- nemá přístup do nastavení
- přístup je započítán do fakturace
Operátor s přístupem k nahrávkám
Hned jako další možnost můžete kolegům nastavit pravomoci Operátor s přístupem k nahrávkám. Uživatel s tímto oprávněním může:
- běžně vyřizovat příchozí hovory
- vytáčet odchozí hovory ze SupportBoxu
- posílat a přijímat SMS
- přihlásit se ke své klapce
- přidělovat hovory kolegům nebo je přesunout do jiného telefonu
- přidávat k hovorům poznámky
- přidávat k hovorům štítky
- vidí své vlastní statistiky
- přehrát si nahrávky hovorů
- nemá přístup do nastavení
- přístup je započítán do fakturace
Správce
Toto oprávnění se hodí zejména v případě, kdy potřebujete dát uživateli přístup jen a pouze do nastavení telefonu.
- nemůže vyřizovat příchozí a odchozí hovory a ani SMS
- má přístup pouze do nastavení telefonu a může nastavovat automatické vyřešení zmeškaných hovorů, pracovní dobu, ignorované klapky, identifikaci volajícího a spousty dalšího
- přístup není započítán do fakturace
Správce a Operátor (s přístupem k nahrávkám)
Správce a Operátor (s přístupem k nahrávkám) je pravomoc, která spojuje výše uvedené. Uživatel s tímto oprávněním může:
- vše co Operátor včetně vyřizování příchozích a odchozích hovorů
- posílat a přijímat SMS
- může vše co Správce, to znamená, že má kompletní přístup do nastavení daného telefonu
- vidí své vlastní statistiky + podrobné kompletní statistiky telefonu včetně dat všech uživatelů, kde má nastavené pravomoce správce
- přístup je započítán do fakturace
Jak nastavit pravomoce v rámci telefonu
Pro nastavení pravomocí musíte být zakladatelem nebo správcem celého účtu.
Klikněte vlevo dole na ikonku panáčka pro Tým.
V horním menu vyberte záložku Práva k telefonům.
Dále vyberte telefon, kde chcete pravomoce nastavit a klikněte na tlačítko Upravit.
Zobrazí se vám seznam všech vašich uživatelů, kterým můžete nastavit pravomoce dle potřeby.
U každého z kolegů vyberte variantu, kterou u něj preferujete a nastavení potvrďte zeleným tlačítkem Uložit.
Narazili jste na nejasnosti? Máte k nastavení pravomocí dotaz? Napište nám a my vám moc rádi vše vysvětlíme.