Pokud pracujete v SupportBoxu s telefony, určitě víte, že si můžete mnohé nastavit a přizpůsobit si nastavení telefonů přesně vašim potřebám.
V nastavení každého telefonu lze zadat i klapky, pro které nebudeme brát hovor jako spojený. Tuto funkci využijete zejména pokud využíváte voicebota či běžný automat. Zjednodušeně řečeno takto snáze poznáte, že daný hovor nebyl spojen s živým operátorem.
Abyste měli lepší představu o tom, s čím vám funkce Ignorované klapky pomůže, ukážeme si to na konkrétním příkladu.
Příklad:
Představte si, že vám zavolá zákazník a hovor začne vyřizovat váš voicebot. Jakmile si voicebot přestane vědět rady, přepojí hovor na operátora. Zde ale nastává kámen úrazů. Protože pro nás je z technického hlediska hovor spojen a vyřízen, proto jej označíme stavem Vyřešený i přesto, že tento hovor operátor nepřijme. Tím, že hovor dostane stav Vyřešený, operátor nemá možnost zjistit, že je třeba tento hovor navolat zpět a požadavek zákazníka dořešit.
Ovšem snadným řešením této situace je, přidat si klapku voicebota právě mezi ignorované klapky. Následně budou všechny hovory, které budou spojeny s vámi zadanými ignorovanými klapkami, označené stavem Zmeškané a operátor bude přesně vědět, že tyto hovory je třeba navolat a dořešit.
Pokud tedy přepojený hovor od voicebota nepřijmete, nebude to žádný problém, protože hovor na vás bude čekat ve stavu Zmeškaný a budete tak přesně vědět, že hovor nebyl spojen s živým operátorem je nutné jej navolat zpět.
Kde Ignorované klapky nastavit
Otevřete si váš SupportBox a v levém spodním rohu klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení. Poté vyberte telefon, kde si přejete ignorované klapky nastavit.
Dále v horní části aplikace klikněte na záložku Chování.
Otevře se vám nabídka nastavení, kde už uvidíte pole
Jakmile si políčko vyplníte, klikněte na zelené tlačítko Upravit, abyste změny v nastavení uložili.