Pokud máte ve vašem SupportBoxu aktivní telefony a pravidelně s nimi pracujete, bude se vám určitě hodit naše šikovná funkce – vytáčení hovorů přímo ze SupportBoxu.

Díky této funkci vám jednou provždy odpadne zdlouhavé opisování telefonního čísla a jeho následné vytáčení. Na pár kliknutí vytočíte telefonní číslo, které vám už jednou volalo, přímo z vašeho SupportBoxu – bez vyťukávání jednotlivých číslic.

Funkci Klikni a volej můžete využít například v těchto případech:

  • Máte zmeškaný hovor a potřebujete zákazníkovi zavolat zpět.
  • Potřebujete klientovi zavolat znovu.
  • Hovor „vyřídil“ automat a vy se potřebujete se zákazníkem spojit.
  • Nepodařilo se vám zákazníkovi dovolat a chcete to zkusit znovu. 

Funkcionalita Klikni a volej je dostupná pro pevné linky (VoIP). Stejně tak Klikni a volej můžete využít na mobilních zařízení s operačním systémem Android, kde máte napárovanou aplikaci OptimCall.

Jak Klikni a volej nastavit 

V SupportBoxu klikněte v levém spodním rohu na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení. Následně z nabídky vyberte telefon, kde si přejete vytáčení hovorů aktivovat.

V horní liště vyberte možnost Napojené zařízení.

Po rozkliknutí se vám zobrazí tabulka, kde uvidíte všechny vaše Klapky (každý klient bude mít v tabulce jiná data, a to podle toho, jaké klapky má nastavené). 

Hned vedle čísla klapky máte také políčko Vaše pojmenování klapky, kde si můžete připsat její název. Doplňte například jména operátorů, kteří jednotlivé klapky spravují, a podobně. Pojmenování slouží čistě jen pro vás a vaše interní potřeby. Zákazníci jej neuvidí. 

Zároveň pak na všech místech, kde se s klapkami pracuje, uvidíte právě toto pojmenování a nikoliv číselné označení klapky. 

Níže na stránce máte k dispozici nastavení mobilních zařízení a zařízení pro SMS. Můžete si zde nastavit Zařízení, ze kterého chcete odesílat SMS  a Zařízení, ze kterých chcete vytáčet.

Změny potvrďte kliknutím na tlačítko Upravit a máte vše nastaveno.

Nastavení správného čísla při vytočení hovoru přes Klikni a volej

Potřebujete-li, aby se vám při vytočení hovoru přes Klikni a volej zobrazilo u hovoru správně číslo, respektive číslo, ze kterého reálně voláte, je nutné mít v Chování daného telefonu zaškrtnutou možnost Při vytáčení vždy zvolit toto číslo.

V levém spodním rohu aplikace opět klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a zvolte telefon, kde si tuto možnost přejete nastavit. 

Poté se v horní nabídce proklikněte do záložky Chování. Zde už uvidíte možnost Při vytáčení vždy zvolit toto číslo – zaškrtněte ji. 

Změny potvrďte kliknutím na tlačítko Upravit a máte hotovo.

Klikni a volej v praxi 

Nastavení máme za sebou. Nyní se pojďme podívat, jak to vypadá v praxi přímo ve vašem SupportBoxu.

Pokud si otevřete výpis vašich hovorů, například ve složce Nové, můžete si všimnout, že vám zde přibyl další sloupeček Vytáčení.

Ve sloupci Vytáčení klikněte na šipku, která je hned vedle ikony telefonu, a zobrazí se vám možnost Vytočit číslo.

V nabídce vidíte číslo klapky a váš interní název, který jste si vyplnili v nastavení.

Vyberte, z jaké klapky chcete zákazníkovi zavolat, a klikněte na konkrétní klapku.

V případě, že máte napojené pouze jedno zařízení můžete ze SupportBoxu rovnou hovor vytočit, aniž byste vybírali zařízení nebo klapku. Stačí kliknout na zelenou ikonu telefonu

Následně vám začne zvonit vaše zařízení, na kterém je nastavená zvolená klapka.

Zde hovor už jen potvrdíte, v našem ukázkovém případě – kliknutím na zelené tlačítko hovoru v aplikaci Zoiper a voláte.

Poznámka:
V případě, že využíváte MicroSIP je možné si nastavit, aby se hovor při vytočení rovnou spojil a začal zvonit vašemu zákazníkovi i bez potvrzení. V nastavení MicroSIP u položky „Automatické přijetí“ vyberte „Hlavička SIP“ a tím byste měli mít v pořádku nastaveno. Pokud máte nastaveno a stejně je nutné hovory v MicroSIP i nadále potvrzovat, prosím, obraťte se na podporu Optimsys (podpora@optimsys.cz, 511 205 398), aby vám tuto funkcionalitu povolili. Děkujeme.

Na základě toho, jak hovor proběhne (Realizovaný, Zmeškaný, …), se pak adekvátně zobrazí i ve výpise vašich hovorů v SupportBoxu.

Tlačítko pro funkci Klikni a volej je vám k dispozici nejen ve výpisu hovorů, ale také v samotném detailu hovoru. 

Podařilo se vám nastavení bez problému? V případě nejasností nám napište na info@supportbox.cz. Moc rádi vám pomůžeme.