Jestliže potřebujete rychle dohledat konkrétní hovor či SMS, stačí použít uživatelský filtr a vše si snadno dohledáte

Každý uživatel SupportBoxu může mít své vlastní filtry, které ostatní uživatelé nevidí. Filtry lze také ukládat, abyste je při dalším použití měli na pár kliknutí okamžitě po ruce. 

Příklady použití: 

  • vyfiltrování pouze SMS 
  • vyfiltrování pouze Zmeškaných hovorů 
  • vyfiltrování všech hovorů a SMS z konkrétního telefonního čísla 
  • vyfiltrování hovorů, které nemá nikdo přiřazeny 

Kde filtr najít a jak filtr nastavit 

Filtr najdete vždy v pravém rohu nad výpisem hovorů a zpráv. Jde o ikonu trychtýře s popisem Filtrovat a je vám k dispozici ve všech složkách. 

Jakmile na ikonku trychtýře kliknete, zobrazí se vám tlačítko Přidat pravidlo

Poté uvidíte nabídku pravidel, podle kterých můžete filtrovat a nadefinovat si přesné zadání hledaného hovoru či SMS: 

Při vytváření filtru můžete bez obav aplikovat i více pravidel najednou. Jedno po druhém můžete snadno přidávat tlačítkem Přidat pravidlo.

U každého pravidla jsou vždy  k dispozici možnosti dalšího výběru, pro upřesnění definice podmínky (slovesa je / není / obsahuje / neobsahuje a podobně).

V dalším poli se buď zobrazí konkrétní výrazy, nebo zde vyplníte vaše vlastní hledané výrazy.  

Finální nastavení filtru pak můžete vypadat například jako na naší ukázce níže.

V případě, že byste nakonec potřebovali některé ze zadaných pravidel odebrat, jednoduše ho odstraníte kliknutím na červenou ikonku koše

Jakmile budete mít vše kompletně připraveno, klikněte na zelené tlačítko Filtrovat a zobrazí se vám nabídka dohledaných telefonátů nebo SMS dle vašeho zadání. 

Filtr budete mít aplikovaný do té doby, než jej zrušíte kliknutím na tlačítko Zrušit filtr

Jak filtr uložit 

Další skvělou možností, kterou můžete u filtrování využít, je uložení nastaveného filtru.

To se hodí v případě, kdy víte, že filtr budete používat opakovaně. Ušetříte tak spousty času se zadávám podmínek. Namísto toho uložený filtr aplikujete na pár kliknutí. 

Pro uložení filtru využijte tmavě modrého tlačítka Uložit filtr 

Před uložením filtru je nutné si jej pojmenovat. Pro tyto účely slouží políčko Název filtru.   

Jakmile budete mít pojmenováno, klikněte na tlačítko Uložit a máte hotovo. 

Uložené filtry budete mít k dispozici vždy po kliknutí na ikonku trychtýře, hned vedle tlačítka Přidat pravidlo a jedním kliknutím filtr použijete. 

V případě potřeby je možné uložený filtr také smazat. Stačí u konkrétního uloženého filtru kliknout na ikonu křížku a poté potvrdit odstranění uloženého filtru. 

Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám, rádi se na to s vámi podíváme a vše upřesníme.