Potřebujete si rychle dohledat nějaký konkrétní hovor či SMS?
Není problém, stačí použít uživatelský filtr a vše si snadno vyhledáte.
Funkci Filtrování najdete vždy v pravém rohu nad výpisem telefonátů a zpráv. Filtrování máte k dispozici ve všech složkách (Moje, Vyřešené, Přidělené, a podobně...).
Jakmile na ikonku trychtýře kliknete, zobrazí se vám tlačítko Přidat pravidlo.
A poté uvidíte nabídku pravidel, podle kterých můžete filtrovat:
- Telefonní číslo/jméno
- Typ ticketu
- Štítek
- Stav zmeškaného ticketu
- Přiřazený operátor
- Datum vytvoření
- Stav hovoru
- Směr hovoru
- Klapky – zvonící
- Klapky – spojené
SupportBox tip: Pro více informací o filtrování hovorů podle klapky, využijte náš podrobnější návod – Filtrování hovorů podle klapky, na které zvoní.
Při filtrování můžete bez obav aplikovat i více pravidel najednou. Jedno po druhém můžete snadno přidávat tlačítkem Přidat pravidlo.
U každého pravidla, máte možnosti dalšího výběru, pro upřesnění definice podmínky (slovesa je/není/obsahuje a podobně). Ve druhé části se vám buď zobrazí konkrétní výrazy nebo můžete psát i vaše vlastní.
Výsledek pak může vypadat například takto:
V případě, že byste nakonec potřebovali některé ze zadaných pravidel odebrat, jednoduše ho odstraníte kliknutím na červenou ikonku koše.
Jakmile budete mít vše kompletně připraveno, klikněte na zelené tlačítko Filtrovat a zobrazí se vám nabídka dohledaných telefonátů nebo SMS.
Další skvělou možností, kterou můžete u Filtrování využít, je uložení nastaveného filtru.
To se hodí v případě, kdy víte, že filtr budete využívat opakovaně. Ušetříte tak spousty času.
Před uložením filtru je nutné si jej pojmenovat. Pro tyto účely slouží políčko Název filtru.
Poznámka: Filtry, které si vy sami uložíte, se vždy váží jen k vašemu účtu.
To znamená, že každý uživatel SupportBoxu může mít uložené své vlastní filtry, které ostatní uživatelé neuvidí.
Jakmile budete mít pojmenováno, klikněte na tlačítko Uložit filtr a máte hotovo.
Uložené filtry budete mít k dispozici vždy po kliknutí na ikonku trychtýřku, hned vedle tlačítka Přidat pravidlo. A jedním kliknutím filtr použijete.
Filtr budete mít aplikovaný do té doby, než jej zrušíte kliknutím na tlačítko Zrušit filtr.
Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám, rádi se na to s vámi podíváme a vše upřesníme.