Potřebujete si rychle dohledat nějaký konkrétní hovor či SMS? 
Není problém, stačí použít uživatelský filtr a vše si snadno vyhledáte. 

Funkci Filtrování najdete vždy v pravém rohu nad výpisem telefonátů a zpráv. Filtrování máte k dispozici ve všech složkách (Moje, Vyřešené, Přidělené, a podobně...). 

Jakmile na ikonku trychtýře kliknete, zobrazí se vám tlačítko Přidat pravidlo

A poté uvidíte nabídku pravidel, podle kterých můžete filtrovat: 

  • Telefonní číslo/jméno 
  • Typ ticketu
  • Štítek
  • Stav zmeškaného ticketu
  • Přiřazený operátor 
  • Datum vytvoření
  • Stav hovoru
  • Směr hovoru
  • Klapky – zvonící 
  • Klapky – spojené

SupportBox tip: Pro více informací o filtrování hovorů podle klapky, využijte náš podrobnější návod – Filtrování hovorů podle klapky, na které zvoní.

Při filtrování můžete bez obav aplikovat i více pravidel najednou. Jedno po druhém můžete snadno přidávat tlačítkem Přidat pravidlo

U každého pravidla, máte možnosti dalšího výběru, pro upřesnění definice podmínky (slovesa je/není/obsahuje a podobně). Ve druhé části se vám buď zobrazí konkrétní výrazy nebo můžete psát i vaše vlastní.  

Výsledek pak může vypadat například takto: 

V případě, že byste nakonec potřebovali některé ze zadaných pravidel odebrat, jednoduše ho odstraníte kliknutím na červenou ikonku koše

Jakmile budete mít vše kompletně připraveno, klikněte na zelené tlačítko Filtrovat a zobrazí se vám nabídka dohledaných telefonátů nebo SMS. 

Další skvělou možností, kterou můžete u Filtrování využít, je uložení nastaveného filtru.

To se hodí v případě, kdy víte, že filtr budete využívat opakovaně. Ušetříte tak spousty času.

 

Před uložením filtru je nutné si jej pojmenovat. Pro tyto účely slouží políčko Název filtru

Poznámka: Filtry, které si vy sami uložíte, se vždy váží jen k vašemu účtu.
To znamená, že každý uživatel SupportBoxu může mít uložené své vlastní filtry, které ostatní uživatelé neuvidí.  

Jakmile budete mít pojmenováno, klikněte na tlačítko Uložit filtr a máte hotovo. 

Uložené filtry budete mít k dispozici vždy po kliknutí na ikonku trychtýřku, hned vedle tlačítka Přidat pravidlo. A jedním kliknutím filtr použijete. 

Filtr budete mít aplikovaný do té doby, než jej zrušíte kliknutím na tlačítko Zrušit filtr

Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám, rádi se na to s vámi podíváme a vše upřesníme.