V SupportBoxu lze využívat nespočet šikovných funkcí, které vám pomohou pracovat pohodlně a efektivně. 

Jednou takovou funkcí je i interní Poznámka u vašich hovorů a SMS.

Poznámka slouží čistě pro vaší interní komunikaci nad hovory popřípadě SMS. Pomocí poznámek lze jednoduše komunikovat napříč firmou, s dalšími kolegy nebo nadřízenými, kteří mají přístup do SupportBoxu. Velkou výhodou je také to, že znění vaší Poznámky se nikdy nedostane k zákazníkovi. 

Příklady použití poznámky:

  • Pro operátora – k hovoru, který řešíte si můžete přidat poznámky, myšlenky, důležité podněty a poté je dále zpracovat.
  • Pro kolegu – ideální v případě, že budete potřebovat s daným úkolem pomoci od kolegy. 

SupportBox tip: Pracujte s poznámkami i v e-mailové komunikaci nebo live chatu

Jak Poznámku přidat 

Možnost přidat Poznámku najdete v detailu hovoru či SMS. Slouží k tomu ikona tužky v pravém spodním rohu. 

Jakmile na ikonku kliknete, můžete začít psát Poznámku. 

Jakmile budete mít Poznámku napsanou, jednoduše ji přidáte kliknutím na tlačítko Přidat poznámku

Po přidání poznámky ji obratem uvidíte v okně hovoru. Poznámku vždy bezpečně poznáte podle žlutého orámování. 

Pod poznámkou máte také informaci o tom, kdo a kdy ji přidal

Jak Poznámku upravit

Přidanou Poznámku můžete také upravit. 

Ovšem úpravy může provádět jen ten uživatel, který Poznámku napsal a přidal. Nelze upravovat Poznámky, které přidal někdo z vašich kolegů. 

Pro úpravu klikněte na ikonu tužku přímo u Poznámky. Poznámku upravte a změny potvrďte kliknutím na tlačítko Upravit poznámku

Upravenou Poznámku ihned uvidíte v detailu hovoru ze žlutém poli. 

Pokud je vám cokoliv nejasného, obraťte se na nás! Rádi vám vše vysvětlíme.