V SupportBoxu lze využívat nespočet šikovných funkcí, které vám pomohou pracovat pohodlně a efektivně.
Jednou takovou funkcí je i interní Poznámka u vašich hovorů a SMS.
Poznámka slouží čistě pro vaší interní komunikaci nad hovory popřípadě SMS. Pomocí poznámek lze jednoduše komunikovat napříč firmou, s dalšími kolegy nebo nadřízenými, kteří mají přístup do SupportBoxu. Velkou výhodou je také to, že znění vaší Poznámky se nikdy nedostane k zákazníkovi.
Příklady použití poznámky:
- Pro operátora – k hovoru, který řešíte si můžete přidat poznámky, myšlenky, důležité podněty a poté je dále zpracovat.
- Pro kolegu – ideální v případě, že budete potřebovat s daným úkolem pomoci od kolegy.
SupportBox tip: Pracujte s poznámkami i v e-mailové komunikaci nebo live chatu.
Jak Poznámku přidat
Možnost přidat Poznámku najdete v detailu hovoru či SMS. Slouží k tomu ikona tužky v pravém spodním rohu.
Jakmile na ikonku kliknete, můžete začít psát Poznámku.
Jakmile budete mít Poznámku napsanou, jednoduše ji přidáte kliknutím na tlačítko Přidat poznámku.
Po přidání poznámky ji obratem uvidíte v okně hovoru. Poznámku vždy bezpečně poznáte podle žlutého orámování.
Pod poznámkou máte také informaci o tom, kdo a kdy ji přidal.
Jak Poznámku upravit
Přidanou Poznámku můžete také upravit.
Ovšem úpravy může provádět jen ten uživatel, který Poznámku napsal a přidal. Nelze upravovat Poznámky, které přidal někdo z vašich kolegů.
Pro úpravu klikněte na ikonu tužku přímo u Poznámky. Poznámku upravte a změny potvrďte kliknutím na tlačítko Upravit poznámku.
Upravenou Poznámku ihned uvidíte v detailu hovoru ze žlutém poli.
Pokud je vám cokoliv nejasného, obraťte se na nás! Rádi vám vše vysvětlíme.