Upgates je moderní a oblíbená platforma pro vytvoření vlastního e-shopu během několika málo minut.

Díky vzájemné spolupráci vznikl další užitečný plugin pro propojení SupportBoxu a  Upgates. Jakmile si plugin aktivujete, uvidíte u všech příchozích zpráv veškeré důležité informace o daném zákazníkovi aniž byste se museli proklikávat přímo do administrace e-shopu.

Jaké informace vám plugin zobrazí

  • Jméno zákazníka
  • Telefon na zákazníka
  • Zákazníkovu adresu
  • Kolik u vás tento zákazník utratil celkem
  • Poslední objednávky, které u vás klient provedl:
  • Číslo objednávky
  • Výši objednávky
  • Datum vytvoření objednávky

Přes číslo objednávky se můžete prokliknout přímo do administrace této objednávky v Upgates.

Stejně tak se můžete kliknutím na jméno zákazníka rychle dostat do karty zákazníka.

Aktivace pluginu v SupportBoxu

Pro aktivaci pluginu ve vašem SupportBoxu klikněte na v levém spodním rohu na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete plugin aktivovat.

V horní menu klikněte na záložku Pluginy.

Ve spodní části máte přehled všech nenainstalovaných pluginů. Najděte plugin Upgates a klikněte na tlačítko Instalovat.

Upgates plugin nyní najdete v horní části, mezi nainstalovanými pluginy a bude třeba jej aktivovat. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.

Otevře se vám nastavení, kde jsou popsané další kroky k aktivaci pluginu ve vaší administraci Upgates.

Aktivace pluginu v Upgates 

Přihlaste se do administrace vašeho e-shopu. 

V levém menu klikněte na Doplňky a Seznam doplňků

Mezi dostupnými doplňky v sekci Komunikace najděte SupportBox a klikněte na Aktivovat

Dále bude potřeba potvrdit aktivaci doplňku a hned poté se vám zobrazí poděkování a potvrzení o úspěšné aktivaci. Součástí poděkování je i tlačítko Vrátit se do SupportBoxu.

Kliknutím na Vrátit se do SupportBoxu se dostanete zpět do nastavení pluginu v SupportBoxu, kde uvidíte, že byl doplněk úspěšně propojený a plugin tak máte aktivní. 

Upgates plugin v praxi

Pokud vám nyní napíše zákazník, který je u vás v Upgates e-shopu registrovaný, zobrazí se vám napravo od jeho zprávy veškeré informace k němu a jeho objednávkách.

A pokud dokážeme identifikovat zákazníka, který vám píše na live chatu, zobrazíme vám informace o daném zákazníkovi z vaší Upgates administrace také v live chatu. 

Upgates plugin v telefonech

Pokud v SupportBoxu využíváte také telefony, určitě oceníte, že se vám budou informace o zákaznících z vašeho e-shopu Upgates zobrazovat nejen u e-mailů, live chatu ale také u hovorů. 

V případě, že půjde o registrovaného zákazníka (u neregistrovaných zákazníků informace aktuálně nedokážeme zobrazit z důvodu nedostatku dat) a budete mít ve vaší Upgates administraci vyplněné jeho telefonní číslo, informace se vám krásně provážou i ke všem příchozím či odchozím hovorům.

Upozornění:
Aby se vám informace o objednávkách zákazníka u hovorů zobrazovaly je nutné mít v administraci Upgates doplněné telefonní číslo včetně předvolby.

Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.