Upgates je moderní a oblíbená platforma pro vytvoření vlastního e-shopu během několika málo minut.
Díky vzájemné spolupráci vznikl další užitečný plugin pro propojení SupportBoxu a Upgates. Jakmile si plugin aktivujete, uvidíte u všech příchozích zpráv veškeré důležité informace o daném zákazníkovi aniž byste se museli proklikávat přímo do administrace e-shopu.
Jaké informace vám plugin zobrazí
- Jméno zákazníka
- Telefon na zákazníka
- Zákazníkovu adresu
- Kolik u vás tento zákazník utratil celkem
- Poslední objednávky, které u vás klient provedl:
- Číslo objednávky
- Výši objednávky
- Datum vytvoření objednávky
Přes číslo objednávky se můžete prokliknout přímo do administrace této objednávky v Upgates.
Stejně tak se můžete kliknutím na jméno zákazníka rychle dostat do karty zákazníka.
Upozornění:
Pro správnou aktivaci pluginu je nutné dodržet správný sled kroků – nejprve si přidat plugin v SupportBoxu a teprve poté aktivovat SupportBox doplněk v Upgates viz návod níže.
Krok 1: Aktivace pluginu v SupportBoxu
Pro aktivaci pluginu ve vašem SupportBoxu klikněte na v levém spodním rohu na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, kde chcete plugin aktivovat.
V horní menu klikněte na záložku Pluginy.
Ve spodní části máte přehled všech nenainstalovaných pluginů. Najdete plugin Upgates a klikněte na tlačítko Instalovat.
Upgates plugin nyní najdete v horní části, mezi nainstalovanými pluginy a bude třeba jej aktivovat. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.
V nastavení pluginu vyplňte pole Api URL a poté změny Uložte.
Kde v Upgates najít Api URL k aktivaci pluginu
Přihlaste se do vaší administrace v Upgates.
V levém menu vyberte položku Doplňky a následně klikněte na možnost API.
Zde už uvidíte URL, kterou si celou zkopírujte a vložte v SupportBoxu do políčka Api URL.
Krok 2: Aktivace SupportBox doplňku v Upgates
V levém menu klikněte na Doplňky a Seznam doplňků.
Mezi dostupnými doplňky v sekci Komunikace najděte SupportBox a klikněte na Aktivovat.
Dále bude potřeba potvrdit aktivaci doplňku a hned poté se vám zobrazí poděkování a potvrzení o úspěšné aktivaci.
Tímto máte hotovo. Když se nyní vrátíte do administrace SupportBoxu a aktualizujete stránku s pluginy, Upgates plugin se bude už i zde zobrazovat jako aktivní.
Upgates plugin v praxi
Pokud vám nyní napíše zákazník, který je u vás v Upgates e-shopu registrovaný, zobrazí se vám napravo od jeho zprávy veškeré informace k němu a jeho objednávkách.
A pokud dokážeme identifikovat zákazníka, který vám píše na live chatu, zobrazíme vám informace o daném zákazníkovi z vaší Upgates administrace také v live chatu.
Upgates plugin v telefonech
Pokud v SupportBoxu využíváte také telefony, určitě oceníte, že se vám budou informace o zákaznících z vašeho e-shopu Upgates zobrazovat nejen u e-mailů, live chatu ale také u hovorů.
V případě, že půjde o registrovaného zákazníka (u neregistrovaných zákazníků informace aktuálně nedokážeme zobrazit z důvodu nedostatku dat) a budete mít ve vaší Upgates administraci vyplněné jeho telefonní číslo, informace se vám krásně provážou i ke všem příchozím či odchozím hovorům.
Upozornění:
Aby se vám informace o objednávkách zákazníka u hovorů zobrazovaly je nutné mít v administraci Upgates doplněné telefonní číslo včetně předvolby.
Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.