Upgates
 je moderní a oblíbená platforma pro vytvoření vlastního e-shopu během několika málo minut.

Díky vzájemné spolupráci vznikl další užitečný plugin pro propojení SupportBoxu a právě Upgates. Jakmile si plugin aktivujete, uvidíte u všech příchozích zpráv veškeré důležité informace o daném zákazníkovi aniž byste se museli proklikávat přímo do administrace e-shopu.

Jaké informace vám plugin zobrazí

  • Jméno zákazníka
  • Telefon na zákazníka
  • Zákazníkovu adresu
  • Kolik u vás tento zákazník utratil celkem
  • Poslední objednávky, které u vás klient provedl:
    • Číslo objednávky
    • Výši objednávky
    • Datum vytvoření objednávky

Přes číslo objednávky se můžete prokliknout přímo do administrace této objednávky v Upgates.

Stejně tak se můžete kliknutím na jméno zákazníka rychle dostat do karty zákazníka.

Aktivace pluginu v SupportBoxu

Pro aktivaci pluginu ve vašem SupportBoxu klikněte na v levém spodním rohu na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení.

Vyberte schránku, kde chcete plugin aktivovat.

V horní menu klikněte na záložku Pluginy.

Ve spodní části máte přehled všech nenainstalovaných pluginů. Najdete plugin Upgates a klikněte na tlačítko Instalovat.

Nyní bude potřeba plugin aktivovat. Upgates plugin nyní najdete v horní části, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.

V nastavení pluginu bude potřeba vyplnit tři políčka:

  • Adresa vašeho e-shopu
  • API login
  • API heslo

Díky tomu se bude moci SupportBox spojovat s vaším e-shopem na platformě Upgates.

Vyplňte tyto políčka a vše uložte.

Kde v Upgates najít údaje k aktivaci pluginu

Ve prohlížeči si otevřete nový panel a přihlaste se do vaší administrace v Upgates.

V levém menu vyberte položku Doplňky a následně klikněte na možnost API.

Zde už uvidíte URL, které vložíte v SupportBoxu do políčka Adresa vašeho e-shopu

Dále klikněte na tlačítko Nový a vytvořte si nový API klíč pro propojení se SupportBoxem. 

Vytvoření API klíče je velmi jednoduché. 

Vyplňte Název. Ujistěte se, že máte zaškrtnutou možnost Aktivní a zkontrolujte, že ve sloupečku Čtení a zápis je také vše označeno. Změny Uložte.  

Vygenerovaný API klíč,včetně zbývajících podrobností, které budete k propojení potřebovat, nyní uvidíte v přehledu. API klíč si zobrazíte kliknutím na ikonu oka před textem Zobrazit API klíč. 

Doplňte potřebné údaje do nastavení pluginu v SupportBoxu a změny Uložte

A je to vše – Upgates plugin máte aktivní. 

Pokud vám nyní napíše zákazník, který je u vás v Upgates e-shopu již registrovaný, zobrazí se vám napravo od jeho zprávy veškeré informace k němu a jeho objednávkách.

A pokud dokážeme identifikovat zákazníka, který vám píše na live chatu, zobrazíme vám informace o daném zákazníkovi z vaší Upgates administrace také v live chatu

Upgates plugin v telefonech

Pokud v SupportBoxu využíváte také telefony, určitě oceníte, že se vám budou informace o zákaznících z vašeho e-shopu Upgates zobrazovat nejen u e-mailů, live chatu ale také u hovorů

V případě, že půjde o registrovaného zákazníka (u neregistrovaných zákazníků informace aktuálně nedokážeme zobrazit z důvodu nedostatku dat) a budete mít ve vaší Upgates administraci vyplněné jeho telefonní číslo, informace se vám krásně provážou i ke všem příchozím či odchozím hovorům.

Upozornění: 
Aby se vám informace o objednávkách zákazníka u hovorů zobrazovaly je nutné mít v administraci Upgates doplněné telefonní číslo včetně předvolby.

Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám na info@supportbox.cz, rádi vám pomůžeme.