Upgates je moderní a oblíbená platforma pro vytvoření vlastního e-shopu během několika málo minut.
Díky vzájemné spolupráci vznikl další užitečný plugin pro propojení SupportBoxu a právě Upgates. Jakmile si plugin aktivujete, uvidíte u všech příchozích zpráv veškeré důležité informace o daném zákazníkovi aniž byste se museli proklikávat přímo do administrace e-shopu.
Jaké informace vám plugin zobrazí?
- Jméno zákazníka
- Telefon na zákazníka
- Zákazníkovu adresu
- Kolik u vás tento zákazník utratil celkem
- Poslední objednávky, které u vás klient provedl:
- Číslo objednávky
- Výši objednávky
- Datum vytvoření objednávky
Přes číslo objednávky se můžete prokliknout přímo do administrace této objednávky v Upgates.
Stejně tak se můžete kliknutím na jméno zákazníka rychle dostat do karty zákazníka.
Aktivace pluginu v SupportBoxu
Pro aktivaci pluginu ve vašem SupportBoxu klikněte na v levém spodním rohu na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení.
Vyberte schránku, kde chcete plugin aktivovat.
V horní menu klikněte na záložku Pluginy.
Ve spodní části máte přehled všech nenainstalovaných pluginů. Najdete plugin Upgates a klikněte na tlačítko Instalovat.
Nyní bude potřeba plugin aktivovat. Upgates plugin nyní najdete v horní části, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.
V nastavení pluginu bude potřeba vyplnit tři políčka:
- Adresa vašeho e-shopu
- API login
- API heslo
Díky tomu se bude moci SupportBox spojovat s vaším e-shopem na platformě Upgates.
Vyplňte tyto políčka a vše uložte.
Kde najdu informace potřebné k propojení v administraci Upgates?
Ve vašem prohlížeči si otevřete nový panel přihlaste se do vaší administrace v Upgates.
V levém menu vyberte položku Doplňky a následně klikněte na možnost API.
Zde už uvidíte URL, které vložíte v SupportBoxu do políčka Adresa vašeho e-shopu.
Dále klikněte na tlačítko Nový a vytvořte si nový API klíč pro propojení se SupportBoxem.
Vytvoření API klíče je velmi jednoduché.
Vyplňte Název. Ujistěte se, že máte zaškrtnutou možnost Aktivní a zkontrolujte, že ve sloupečku Čtení a zápis je také vše označeno. Změny uložte.
Vygenerovaný API klíč nyní uvidíte v přehledu.
Kliknutím na ikonku tužky se prokliknete ke všem zbývajícím podrobnostem, které budete k propojení potřebovat.
Doplňte potřebné údaje do nastavení pluginu v SupportBoxu a změny uložte.
A je to vše – máte propojeno.
Pokud vám nyní napíše zákazník, který je u vás v e-shopu již registrovaný, ukáže se vám napravo od jeho zprávy hned veškeré informace k němu a jeho objednávkách.
Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám na info@supportbox.cz, rádi vám pomůžeme.