Upgates je moderní a oblíbená platforma pro vytvoření vlastního e-shopu během několika málo minut.
Díky vzájemné spolupráci vznikl další užitečný plugin pro propojení SupportBoxu a právě Upgates. Jakmile si plugin aktivujete, uvidíte u všech příchozích zpráv veškeré důležité informace o daném zákazníkovi aniž byste se museli proklikávat přímo do administrace e-shopu.
Jaké informace vám plugin zobrazí
- Jméno zákazníka
- Telefon na zákazníka
- Zákazníkovu adresu
- Kolik u vás tento zákazník utratil celkem
- Poslední objednávky, které u vás klient provedl:
- Číslo objednávky
- Výši objednávky
- Datum vytvoření objednávky
Přes číslo objednávky se můžete prokliknout přímo do administrace této objednávky v Upgates.
Stejně tak se můžete kliknutím na jméno zákazníka rychle dostat do karty zákazníka.
Aktivace pluginu v SupportBoxu
Pro aktivaci pluginu ve vašem SupportBoxu klikněte na v levém spodním rohu na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení.
Vyberte schránku, kde chcete plugin aktivovat.
V horní menu klikněte na záložku Pluginy.
Ve spodní části máte přehled všech nenainstalovaných pluginů. Najdete plugin Upgates a klikněte na tlačítko Instalovat.
Nyní bude potřeba plugin aktivovat. Upgates plugin nyní najdete v horní části, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte u něj na tlačítko Nastavení.
V nastavení pluginu bude potřeba vyplnit tři políčka:
- Adresa vašeho e-shopu
- API login
- API heslo
Díky tomu se bude moci SupportBox spojovat s vaším e-shopem na platformě Upgates.
Vyplňte tyto políčka a vše uložte.
Kde v Upgates najít údaje k aktivaci pluginu
Ve prohlížeči si otevřete nový panel a přihlaste se do vaší administrace v Upgates.
V levém menu vyberte položku Doplňky a následně klikněte na možnost API.
Zde už uvidíte URL, které vložíte v SupportBoxu do políčka Adresa vašeho e-shopu.
Dále klikněte na tlačítko Nový a vytvořte si nový API klíč pro propojení se SupportBoxem.
Vytvoření API klíče je velmi jednoduché.
Vyplňte Název. Ujistěte se, že máte zaškrtnutou možnost Aktivní a zkontrolujte, že ve sloupečku Čtení a zápis je také vše označeno. Změny Uložte.
Vygenerovaný API klíč,včetně zbývajících podrobností, které budete k propojení potřebovat, nyní uvidíte v přehledu. API klíč si zobrazíte kliknutím na ikonu oka před textem Zobrazit API klíč.
Doplňte potřebné údaje do nastavení pluginu v SupportBoxu a změny Uložte.
A je to vše – Upgates plugin máte aktivní.
Pokud vám nyní napíše zákazník, který je u vás v Upgates e-shopu již registrovaný, zobrazí se vám napravo od jeho zprávy veškeré informace k němu a jeho objednávkách.
A pokud dokážeme identifikovat zákazníka, který vám píše na live chatu, zobrazíme vám informace o daném zákazníkovi z vaší Upgates administrace také v live chatu.
Upgates plugin v telefonech
Pokud v SupportBoxu využíváte také telefony, určitě oceníte, že se vám budou informace o zákaznících z vašeho e-shopu Upgates zobrazovat nejen u e-mailů, live chatu ale také u hovorů.
V případě, že půjde o registrovaného zákazníka (u neregistrovaných zákazníků informace aktuálně nedokážeme zobrazit z důvodu nedostatku dat) a budete mít ve vaší Upgates administraci vyplněné jeho telefonní číslo, informace se vám krásně provážou i ke všem příchozím či odchozím hovorům.
Upozornění:
Aby se vám informace o objednávkách zákazníka u hovorů zobrazovaly je nutné mít v administraci Upgates doplněné telefonní číslo včetně předvolby.
Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám na info@supportbox.cz, rádi vám pomůžeme.