WPJ
 je digitální agentura, která je na trhu už více než 10 let. Vyvíjí vlastní výjimečnou e-shopovou platformu, která je oblíbená zejména pro svoji kompatibilitu. 

WPJshopy patří díky jejich efektivitě, originálnímu designu a unikátnímu systému, který neustále vyvíjí, ve světě e-commerce k tomu nejlepšímu.

Pokud máte e-shop právě od WPJ velmi jednoduše si vše propojíte i s vaším SupportBoxem za pomoci společného pluginu. U příchozích zpráv, chatu či hovoru pak uvidíte o daném zákazníkovi všechny důležité informace pro poskytnutí maximální podpory. 

Jaké informace vám plugin zobrazí

  • Jméno zákazníka
  • Telefon klienta
  • Adresu zákazníka 
  • Kolik u vás tento zákazník již celkem utratil
  • Poslední objednávky, které klient u vás provedl:
    • Celkovou částku objednávky 
    • Zboží v objednávce 
    • Datum, kdy byla objednávka uskutečněna
    • Datum, kdy bylo zboží odesláno

Přes číslo objednávky nebo jméno zákazníka se lze prokliknout přímo do administrace vašeho WPJshopu. 

Aktivace pluginu v SupportBoxu

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte název schránky, u které chcete plugin aktivovat.

V horním menu vyberte záložku Pluginy.

Dále vyhledejte ve spodní části s nenainstalovanými pluginy Univerzální plugin a klikněte na tlačítko Instalovat.

Univerzální plugin se vám přesune mezi nainstalované pluginy. Klikněte na tlačítko Nastavení, abyste mohli plugin nastavit a aktivovat. 

Bude potřeba vyplnit dvě pole, díky kterým se SupportBox spojí s vaším WPJshopem. 

  • Pojmenování – pojmenování slouží pouze pro vaše interní potřeby, plugin si můžete individuálně pojmenovat podle vaší potřeby 
  • Adresa zdroje dat – do tohoto pole vyplňte URL adresu ve formátu: 
    https://www.adresaeshopu.cz/_supportbox/
    V URL akorát nahraďte část „adresaeshopu.cz“ vaší skutečnou adresou vašeho e-shopu.

  • Klíč pro ověření – toto pole bude automaticky předvyplněno unikátním klíčem, který budete potřebovat vložit do administrace vašeho e-shopu viz postup níže 
  • Způsob autorizace – zde z nabídky vyberte možnost Get parametr v URL

Aktivace pluginu ve WPJ

Přihlaste se do administrace WPJ. 

V horní liště klikněte na NastaveníNastavení e-shopuGlobální nastavení

Dále v horní nabídce klikněte na Měřící kódy

Na stránce sjeďte níže až uvidíte SupportBox a čtyři prázdné pole k vyplnění. Pro nastavení pluginu je třeba vyplnit pouze dvě a sice tyto: 

  • SupportBox ID pro emaily – do tohoto pole vložte zkopírovaný Klíč pro ověření, který vám SupportBox vygeneroval v nastavení Univerzálního pluginu. 
  • SupportBox ID pro telefony – pokud máte v SupportBoxu napojené i telefony a chcete, aby se vám data z vašeho e-shopu zobrazovala i u hovorů, vložte Klíč pro ověření i do tohoto pole. 

Další dvě pole SupportBox ID pro chatSupportBox Secret pro chat využijete v případě, že si budete chtít na váš web nasadit live chat. V tomto případě postupujte podle návodu zde. 

Jakmile budete mít vyplněno, potvrďte změny kliknutím na tlačítko OK

WPJ plugin v praxi

Pokud Vám nyní napíše zákazník, kterého máte ve vašem systému evidovaného, zobrazí se vám napravo od jeho zprávy veškeré důležité informace o něm a jeho objednávkách. 

WPJ plugin v live chatu a telefonech

V případě, že máte v SupportBoxu, jako další komunikační kanál s klienty, aktivovaný live chat a telefony, zajisté oceníte, pokud se vám budou informace o zákaznících zobrazovat i zde.

Jakmile máte plugin aktivní v některé z vašich e-mailových schránek a klienta, který vám píše na live chatu nebo volá, máte evidovaného ve WPJshopu, zobrazí se vám o něm a jeho objednávkách podrobnosti na pravé straně aplikace tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace. 

A zároveň u telefonů můžete takto zákazníka snadno identifikovat ještě dříve, než hovor zahájíte. 

Je vám něco nejasného a potřebujte poradit? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.