WPJ je digitální agentura, která je na trhu už více než 10 let. Vyvíjí vlastní výjimečnou e-shopovou platformu, která je oblíbená zejména pro svoji kompatibilitu.
WPJshopy patří díky jejich efektivitě, originálnímu designu a unikátnímu systému, který neustále vyvíjí, ve světě e-commerce k tomu nejlepšímu.
Pokud máte e-shop právě od WPJ velmi jednoduše si vše propojíte i s vaším SupportBoxem za pomoci společného pluginu. U příchozích zpráv, chatu či hovoru pak uvidíte o daném zákazníkovi všechny důležité informace pro poskytnutí maximální podpory.
Jaké informace vám plugin zobrazí
- Jméno zákazníka
- Telefon klienta
- Adresu zákazníka
- Kolik u vás tento zákazník již celkem utratil
- Poslední objednávky, které klient u vás provedl:
- Celkovou částku objednávky
- Zboží v objednávce
- Datum, kdy byla objednávka uskutečněna
- Datum, kdy bylo zboží odesláno
Přes číslo objednávky nebo jméno zákazníka se lze prokliknout přímo do administrace vašeho WPJshopu.
Aktivace pluginu v SupportBoxu
Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte název schránky, u které chcete plugin aktivovat.
V horním menu vyberte záložku Pluginy.
Dále vyhledejte ve spodní části s nenainstalovanými pluginy Univerzální plugin a klikněte na tlačítko Instalovat.
Univerzální plugin se vám přesune mezi nainstalované pluginy. Klikněte na tlačítko Nastavení, abyste mohli plugin nastavit a aktivovat.
Bude potřeba vyplnit dvě pole, díky kterým se SupportBox spojí s vaším WPJshopem.
- Pojmenování – pojmenování slouží pouze pro vaše interní potřeby, plugin si můžete individuálně pojmenovat podle vaší potřeby
- Adresa zdroje dat – do tohoto pole vyplňte URL adresu ve formátu:
https://www.adresaeshopu.cz/_supportbox/
V URL akorát nahraďte část „adresaeshopu.cz“ vaší skutečnou adresou vašeho e-shopu. - Klíč pro ověření – toto pole bude automaticky předvyplněno unikátním klíčem, který budete potřebovat vložit do administrace vašeho e-shopu viz postup níže
- Způsob autorizace – zde z nabídky vyberte možnost Get parametr v URL
Aktivace pluginu ve WPJ
Přihlaste se do administrace WPJ.
V horní liště klikněte na Nastavení → Nastavení e-shopu → Globální nastavení.
Dále v horní nabídce klikněte na Měřící kódy.
Na stránce sjeďte níže až uvidíte SupportBox a čtyři prázdné pole k vyplnění. Pro nastavení pluginu je třeba vyplnit pouze dvě a sice tyto:
- SupportBox ID pro emaily – do tohoto pole vložte zkopírovaný Klíč pro ověření, který vám SupportBox vygeneroval v nastavení Univerzálního pluginu.
- SupportBox ID pro telefony – pokud máte v SupportBoxu napojené i telefony a chcete, aby se vám data z vašeho e-shopu zobrazovala i u hovorů, vložte Klíč pro ověření i do tohoto pole.
Další dvě pole SupportBox ID pro chat a SupportBox Secret pro chat využijete v případě, že si budete chtít na váš web nasadit live chat. V tomto případě postupujte podle návodu zde.
Jakmile budete mít vyplněno, potvrďte změny kliknutím na tlačítko OK.
WPJ plugin v praxi
Pokud Vám nyní napíše zákazník, kterého máte ve vašem systému evidovaného, zobrazí se vám napravo od jeho zprávy veškeré důležité informace o něm a jeho objednávkách.
WPJ plugin v live chatu a telefonech
V případě, že máte v SupportBoxu, jako další komunikační kanál s klienty, aktivovaný live chat a telefony, zajisté oceníte, pokud se vám budou informace o zákaznících zobrazovat i zde.
Jakmile máte plugin aktivní v některé z vašich e-mailových schránek a klienta, který vám píše na live chatu nebo volá, máte evidovaného ve WPJshopu, zobrazí se vám o něm a jeho objednávkách podrobnosti na pravé straně aplikace tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace.
A zároveň u telefonů můžete takto zákazníka snadno identifikovat ještě dříve, než hovor zahájíte.
Je vám něco nejasného a potřebujte poradit? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.