Simplia je kompletní e-shopové řešení. V tomto systému najdete vše potřebné k provozu e-shopu integrované do jednoho systému.

Pro ty z vás, kteří e-shopové řešení Simplia využíváte, máme dobré zprávy. Připravili jsme plugin, prostřednictvím kterého  jednoduše propojíte váš e-shop se SupportBoxem. 

Po aktivaci pluginu, budete mít u příchozích zpráv, všechny důležité informace o zákazníkovi, který vám právě píše. Není potřeba žádné zdlouhavé proklikávání a otevírání administrace Simplia. Vše uvidíte okamžitě na první pohled. 

Jaké informace vám plugin zobrazí?

  • Jméno zákazníka/Firmy 
  • Telefonní číslo 
  • Adresu
  • Kolik u vás tento zákazník již celkem utratil
  • Poslední objednávky, které u vás klient provedl:
    • Celkovou částku objednávky
    • Datum, kdy byla objednávka uskutečněna
    • Stav objednávky

Kliknutím na číslo objednávky se snadno prokliknete rovnou do administrace dané objednávky v Simplia.  

Rovněž i kliknutím na Zobrazit další objednávky se rychle dostanete do vaší administrace Simplia. 

Jak na propojení pluginu v SupportBoxu

Pluginy se vždy váží jen ke konkrétní schránce. Klikněte v levém spodním rohu aplikace na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte schránku, ve které si chcete plugin aktivovat.

Dále v horní liště klikněte na záložku Pluginy

Ve spodní části máte nabídku dostupných pluginů. Zde vyhledejte Simplia a klikněte na zelené tlačítko Instalovat

Plugin se vám přesune mezi vaše Nainstalované pluginy a nyní už jej bude potřeba jen aktivovat kliknutím na tlačítko Nastavení

Zobrazí se vám nabídka s několika poli, které bude nutné pro úspěšné propojení vyplnit údaji z vaší administrace Simplia. 

Aktivace pluginu v administraci Simplia 

Od úspěšného propojení pluginu vás nyní dělá už jen tři kroky. 

  • Krok 1: Vygenerujte ve vaší administraci Simplia.cz API přístupy

  • Krok 2: Založte v administraci Simplia nový ticket a požádejte jejich podporu o aktivaci všech potřebných náležitostí k propojení pluginu. Budou přesně vědět, co je potřeba. 

  • Krok 3: Jakmile vám podpora Simplia potvrdí, že máte vše aktivováno, vložte vygenerované API přístupy do nastavení pluginu v SupportBoxu viz kroky výše a vše uložte. 

Ukázka pluginu Simplia v praxi

Simplia plugin v telefonech

V případě, že máte v SupportBoxu, jako další komunikační kanál s klienty aktivní telefony, bude se vám určitě hodit, pokud se vám budou informace o zákaznících zobrazovat i u hovorů a SMS.

Pokud máte klienta v Simplia již zaevidovaného, zobrazí se vám o něm podrobnosti na pravé straně aplikace přesně tak, jak jste zvyklí z e-mailové komunikace a zároveň můžete klienta identifikovat ještě dříve, než zahájíte samotný hovor.

Pokud je vám cokoliv nejasného, prosím, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme, poradíme!