ExitShop.cz je neomezený e-shopový systém s jednotnou administrací pro snadné vytvoření vlastního e-shopu, webových stránek. 

Díky vzájemné spolupráci jsme připravili a jednoduché propojení se SupportBoxem. 

Integrace vám ušetří spoustu času. Na první pohled můžete hned u příchozí zprávy vidět základní informace o klientovi z vaší ExitShop administrace. 

Plugin vám zobrazí tyto údaje:

  • Jméno zákazníka, název firmy
  • Telefon na zákazníka
  • Adresu 
  • Počet objednávek
  • Poslední objednávky, které klient u vás provedl:
    • Číslo objednávky
    • Celkovou částku objednávky
    • Stav objednávky (Odesláno, Zabalit, Storno) 
    • Datum vytvoření objednávky

Z pluginu se přes číslo objednávky prokliknete rovnou do vašeho ExitShopu.

Jak plugin aktivovat ve vašem SupportBoxu

Propojení SupportBoxu a ExitShopu probíhá za pomocí Univerzálního pluginu

Klikněte v levém spodním rohu SupportBoxu na ikonku ozubené kolečka pro Nastavení

Vyberte schránku, kde si přejete plugin aktivovat. 

Dále v horním menu klikněte na záložku Pluginy

Ve spodní části stránky máte k dispozici Dostupné pluginy.

Zde najděte plugin Univerzální plugin a klikněte na tlačítko Instalovat.

Plugin se vám přesune do horní části stránky mezi Nainstalované pluginy.

Dále klikněte na tlačítko Nastavení.

Otevře se vám nastavení pluginu, kde bude potřeba vyplnit následující údaje: 

  • Pojmenování – pole pojmenování slouží pouze pro vaše interní potřeby. Vyplňte takový název, abyste přesně věděli, který e-shop máte skrze tento plugin napojený. 
  • Adresa zdroje dat – do tohoto políčka vložte adresu:
    https://www.exitshop.cz/supportbox_api/universal_plugin
  • Klíč pro ověření – klíč k ověření se vám vygeneruje automaticky a budete jej dále potřebovat k ověření vašeho skriptu v administraci ExitShopu (viz níže v návodu). 
  • Způsob autorizace (doporučujeme HTTP hlavičky) – zde si vyplňte požadovaný způsob autorizace. 

Změny uložte.

Aktivace pluginu ve vašem ExitShopu 

Aby propojení bylo korektní je potřeba aktivovat a ověřit propojení i v administraci vašeho ExitShopu. 

Otevřete si administraci ExitShopu a klikněte v levém bočním menu na Obchody a dále vyberte obchod, kde propojení potřebujete aktivovat. 

V dalším kroku klikněte na položku Nastavení

V nabídce možností najděte SupportBox.

Rozklikněte nabídku a zaškrtněte možnost SupportBox Univerzální Plugin.

Do pole API key vložte Klíč pro ověření, který vám vygeneroval SupportBox. 

Změny uložte.

ExitShop plugin v telefonech a identifikace volajících 

Jestliže v SupportBoxu využíváte také telefony, nezapomeňte si aktivovat identifikaci volajících, abyste věděli, kdo vám volá. 

Otevřete si nastavení telefonní linky, kde chcete identifikaci volajících nastavit. Hned v první záložce Všeobecné najděte pole URL pro získání jména volajícího a vložte do něj URL adresu skriptu pro identifikaci volajících: 

https://www.exitshop.cz/supportbox_api/identify?phone=[PHONE_NUMBER]&email=[EMAIL_ADDRESS]


Změny v SupportBoxu uložte a přejdete do administrace ExistShopu, kde bude třeba zaškrnout možnost SupportBox identifikace volajícího a do pole Bezpečnostní tokem vložit vygenerovaný API key ze SupportBoxu. 

Změny uložte. 

Máte hotovo! ExitShop plugin máte aktivní i v telefonech včetně identifikace volajících. 

Jak vypadá plugin ExitShop v praxi

Zde ukázka, jak může vypadat plugin v praxi. 

Podařilo se propojení v pořádku? Kdyby vám cokoliv bylo nejasného, napište nám. Rádi vám s nastavením pomůžeme.