Díky integraci se vám budou u každé zprávy zobrazovat všechny důležité informace, které máte v administraci u klienta zaevidovány. Nemusíte tedy otevírat Pohodu a zjišťovat si informace o klientovi nebo jeho objednávce zvlášť. Vše důležité vidíte hned po otevření zprávy nebo zvednutí telefonu. Navíc díky jednoduchému skriptu můžete velmi snadno identifikovat zákazníky, kteří vám volají

Díky velmi rychlé orientaci vám tento produkt umožní rychlejší komunikaci se zákazníkem, ušetříte mnoho času zbytečným zdlouhavým filtrováním v systému, přepínání mezi okny apod. Díky tomu máte více času na nabídku dalšího zboží prostřednictvím upsellu. Zároveň roste efektivita práce a spokojenost pracovníků i zákazníků.

Produkt FameBee slouží jako můstek mezi SupportBoxem a vaší Pohodou. Níže se podíváme na jeho instalaci.

Díky pluginu budete ihned o zákazníkovi vědět tyto informace:

  • jméno zákazníka
  • adresa a kontaktní údaje
  • celková suma utracených peněz
  • všechny objednávky klienta seřazené od nejnovější včetně stavu formou semaforu
  • termín objednání i dodání objednávky
  • pokud existuje k jednomu kontaktnímu e-mailu nebo telefonu více zákazníků, uvidíte všechny klienty, stačí překliknout na další obrazovku šipkou
  • objednávky je možno rozkliknout a vidět více detailů včetně položek a jejich detailů (název zboží, kód zboží, EAN, počet ks v objednávce, cena/ks, celková cena, počet ks skladem, stav zboží a počet ks zboží ve vydaných objednávkách)

Ukázka pluginu Fameless v praxi

Hlavní zobrazení 

Detailní pohled na informace v pluginu 

Instalace produktu FameBee

Aplikaci FameBee je možné stáhnout zde: https://connector.fameless.cz/install/FameBee-installer.exe

Krok 1: Pouze v případě, že aplikaci pustíte přímo z webového prohlížeče, objeví se okno s upozorněním. Aplikace je nová, a tudíž ji Windows nezná.

Pokud aplikaci spustíte např. ze složky Stažené soubory, toto okno se neobjevuje. Klikněte na Další informace.

Krok 2: Klikněte na Přesto spustit.

Krok 3: Okno Řízení uživatelských účtů potvrďte Ano.

Krok 4: Odsouhlaste podmínky licenční smlouvy, klikněte na tlačítko Další.

Krok 5: Vyberte, kam chcete aplikaci nainstalovat. V okně níže vidíte standardní umístění, které Vám počítač sám nabídne, klikněte na tlačítko Další.

Krok 6: Vytvořte zástupce na ploše, pokud chcete. Klikněte na tlačítko Další.

Krok 7: Vše je nyní připraveno k instalaci, klikněte na tlačítko Instalovat.

Krok 8: Probíhá instalace, jakmile bude dokončena, objeví se další okno (krok 6).

Krok 9: Instalace produktu FameBee byla dokončena. Klikněte na Dokončit. Následně se otevře konfigurační nabídka produktu.

Nastavení produktu FameBee

Krok 1: Odsouhlaste všechny podmínky. Následně klikněte na Pokračujte na přístupové údaje > >.

Krok 2: Vyplňte všechna pole (jsou povinná). Pokud některý údaj vyplníte chybně, vyskočí chybové hlášení. Jestliže se do průvodce připojíte po druhé, nic nevyplňujete, systém si bude údaje pamatovat. Pokud neznáte adresu SQL serveru nebo název SQL databáze, kontaktujte správce Pohody ve vaší společnosti.

Krok 3: Kontaktní údaje si systém sám načte z vaší Pohody. Klikněte na tlačítko Dokončit. Údaje slouží pro identifikaci firmy a zasílání důležitých oznámení či obchodních nabídek.

Krok 4: V posledním okně konfigurace bude uvedena adresa a klíč pro ověření. Tyto údaje okopírujte do aplikace SupportBox (krok 5). Zároveň Vám adresa a klíč přijdou na e-mail, který zde uvedete. Toto okno se otevře pouze po prvním spuštění aplikace. Po kliknutí na Spustit klienta se aplikace spustí a okno se zavře. Dole na liště uvidíte informační ikonu o spuštěné aplikaci.

Krok 5: Samotné nastavení aplikace SupportBox provedete dle návodu na nastavení pluginu dále. Tímto dojde k propojení nainstalované aplikace FameBee a účetního systému Pohoda.

Upozornění:
V případě striktního nastavení firewallu je potřeba povolit komunikaci TCP na adresu 194.182.82.56 a port 50007.

Nastavení pluginu Fameless v SupportBoxu

Propojení vaší Pohody a SupportBoxu zvládnete velmi snadno.

Krok 1: V SupportBoxu kliknete na schránku (vlevo), kde si přejete plugin aktivovat, a v pravém horním rohu dáte Nastavení.

Krok 2: Vyberete záložku Pluginy.

Krok 3: Vyberte téměř dole v seznamu pluginů Univerzální plugin a klikněte na tlačítko Instalovat.

Krok 4: V záložce Pluginy nahoře uvidíte Nainstalované pluginy a mezi nimi právě i Univerzální plugin. Klikněte na tlačítko Nastavení.

Krok 5: Vyplňte povinná pole:

  • Pojmenování – záleží na vás, jak si pole vyplníte. Vzhledem k tomu, že se jedná o propojení s Pohodou, v příkladu je tedy Pohoda.
  • Adresa zdroje dat – adresu jste získali v jednom z posledních kroků instalace aplikace FameBee, zároveň máte kopii máte ve svém e-mailu. Na této adrese se nachází skript pro plugin. Plugin jej zavolá a načte z něj data vedle zprávy zákazníka.
  • Klíč pro ověření jste získali v jednom z posledních kroků instalace aplikace FameBee, zároveň máte kopii máte ve svém e-mailu. Tento klíč použijte při volání vašeho skriptu k ověření propojení se SupportBoxem. Pokud zde tento klíč nebude vyplněn, váš skript by neměl reagovat na volání. Je to pro ochranu vašich dat – zamezí se tím možnému zneužití.

Zde je možno si vygenerovat i nový klíč.

Krok 6: Změny Uložte a máte hotovo. 

Identifikace volajících 

Pokud používáte Fameless plugin pro propojení SupportBoxu a vaší Pohody, můžete si díky jednoduchému skiptu v pár krocích aktivovat také identifikaci volajících.

Stačí mít zákazníka v Pohodě evidovaného a jeho jméno pak obratem uvidíte v SupportBoxu u daného hovoru. Takže to, kdo vám volá, uvidíte v levém menu i ve výpisu hovorů ještě předtím než hovor zvednete. 

Jak identifikaci volajících nastavit 

Přes ozubené kolečko v levém spodním rohu SupportBoxu si otevřete nastavení telefonu, kde chcete identifikaci volajících aktivovat. 

Dále hned v první záložce Všeobecné vložte do pole URL pro získání jména volajícího následující URL adresu:

http://connector.fameless.cz/supportbox/adr/<ICO>?phone=[PHONE_NUMBER]&email=[EMAIL_ADDRESS]  

V URL adrese akorát místo <ICO> vyplňte vaše IČO podle toho, kde aktivaci identifikaci volajících děláte (tedy dle ú.j. Pohody s daným IČO). 

Výsledek může vypadat například takto:

http://connector.fameless.cz/supportbox/adr/<1234567>?phone[PHONE_NUMBER]&email=[EMAIL_ADDRESS]  

Jakmile adresu doplníte, vygenerujte nový token kliknutím na Přegenerovat token. Díky tomu se pošle informace do Fameless, aby vám identifikaci volajících nastavili trvale.

Poté už jen v SupportBoxu uložte nastavení kliknutím na tlačítko Upravit

Potřebujete pomoci? Je vám něco nejasného? Neváhejte pro více informací kontaktovat společnost Fameless s.r.o.

Nebo se obraťte přímo na nás na e-mailové adrese info@supportbox.cz. Rádi vám pomůžeme.