Emorfiq je přední česká společnost zaměřená na vývoj komplexních e-commerce platforem.

Pokud využíte Emorfiq plugin a chcete vašim chcete zákazníkům umožnit komunikovat s vámi na webu také přes live chat, bude vám pár minut, abyste si všechno snadno propojili. 

Jak přidat live chat v SupportBoxu

V levém menu klikněte na možnost Přidat schránku + a následně vyberte možnost + Přidat chat

Obdobně postupujete i v situaci, kdy spravujete víc účtů. V tom případě klikněte na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku.

Nyní si váš live chat v poli Název chatu pojmenujte. Název slouží pouze pro vaši orientaci a uvidíte jej pouze vy v levém menu. Zákazníci název nikdy neuvidí.

Jakmile budete mít vyplněn Název chatu, klikněte na zelené tlačítko Vytvořit.

Obratem se vám zobrazí Kód pro implementaci na webu, který budete potřebovat v dalších krocích propojení viz kroky níže. 

Jak nasadit live chat do Emorfiq eSales

Kód pro implementaci si zkopírujte a pošlete jej vašemu manažerovi z Emorfiq s prosbou o nasazené live chatu. 

Pro správnou integraci live chatu jso důležité především identifikátory supportBoxChatId a supportBoxChaSecret

Vzhled i samotné nastavení live chatu si můžete individuálně přizpůsobit tak, aby ladil s vašim webem a odpovídal vašim požadavkům. 

Narazili jste na nějaké nejasnosti? Napište nám – rádi vám pomůžeme.