Na zákaznické péči velmi často řešíte více věcí najednou. Mnoho věcí navíc nedokážete vyřešit hned a je třeba se k nim vrátit ve chvíli, kdy máte informace zjištěné, ověřené, podklady zpracované a podobně.
Abyste na tento typ požadavků nezapomínali a nemuseli jste je držet v hlavě, můžete si nastavit k těmto požadavkům Připomenutí.
Díky tomu se vám ticket připomene ve vámi nastavený den a čas a budete tak moci zákazníkovi odpovědět ve slíbený termín, popřípadě zaurgovat třetí stranu nebo kolegu, který vám informaci dluží a podniknout další kroky.
Příklady použití:
- potřebujete pohlídat termín, kdy jste zákazníkovi slíbili reakci
- chcete pohlídat, že vám zákazník na zprávu odpověděl
- urgování odpovědi od zákazníka
- připomenutí se po delší době, zda je vše v pořádku
- a další...
Níže si ukážeme, jak s Připomenutím v live chatu pracovat a kde si jej můžete nastavit.
Jak Připomenutí nastavit
Připomenutí lze nastavit v detailu live chatu u odpovědi a u Poznámky.
Nutno také zmínit, že Připomenutí funguje vždy jen pro aktuálně přihlášeného uživatele. Každý operátor může mít nastavené své vlastní Připomenutí a nevidí upozornění druhých a naopak.
1. V detailu live chatu
Připomenutí lze nastavit přímo v detailu live chatu kliknutím na ikonu Nastavit připomenutí.
Dále si zvolíte datum a čas, kdy se vám má ticket připomenout.
Vybírat můžete také z přednastavených možností dat a času, nebo lze zvolit přímo váš vlastní datum a čas. Až budete mít vybráno, klikněte na tlačítko Použít.
Nastavené Připomenutí se vám obratem zobrazí přímo v ticketu.
2. U poznámky
Připomenutí je možné si nastavit i v případě, kdy budete přidávat k live chatu Poznámku.
Postup je stejný jako u odpovědi. Klikněte na ikonu Nastavit připomenutí, poté si nastavte datum a čas připomenutí a klikněte na tlačítko Použít.
I zde můžete vybírat z přednastavených možností dat a času, nebo si můžete nastavit váš vlastní.
Po potvrzení se vám zvolený datum a čas Připomenutí zobrazí přímo v ticketu.
Tímto máte Připomenutí nastaveno, ale nezapomeňte ještě přidat vaši poznámku kliknutím na tlačítko Přidat poznámku. Pak budete mít vše kompletně hotovo.
Kde Připomenutí uvidím
Veškeré Připomenutí se vám po uplynutí nastaveného data a času zobzazí v v notifikačním centrum.
Jakmile na vás bude čekat nějaké upozornění, uvidíte vpravo nahoře u ikony zvonečku navíc ještě číslo s počtem nepřečtených upozornění.
Po kliknutí na ikonu zvonečku se vám zobrazí všechny vaše Připomenutí. Následně se dalším kliknutím na konkrétní připomenutí dostanete přímo do detailu ticketu, který se vám měl připomenout.
Jak Připomenutí zrušit
V případě potřeby si můžete Připomenutí kdykoliv zrušit.
Zrušení provedete vždy v detailu daného live chatu. Stačí kliknout na ikonu Nastavit připomenutí a dále kliknout na Zrušit připomenutí a tím vaše nastavené Připomenutí jednoduše zrušíte.
Je vám něco nejasného? Napište nám a my vám rádi vše upřesníme.