Pokud máte aktivovaný náš live chat a nevyhovuje vám výchozí barva widgetu, můžete si ji velmi snadno upravit k vaší spokojenosti v nastavení chatu.
Nastavení barevnosti vám umožní udržet vaší firemní identitu, která je velmi důležitá a zároveň můžete zvolit takovou barvu, která pro zákazníky bude dobře viditelná.
SupportBox tip: Pokud chat nemáte ještě aktivní, napište nám na info@supportbox.cz. Moc rádi vám chat obratem aktivujeme.
Jak barvu widgetu nastavit
V pravém spodním rohu aplikace klikněte na ikonku ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte live chat, kde chcete barevnost upravit
Nyní z horní nabídky vyberte záložku Barvy. Zde si můžete nastavit vaše barevné provedení chatu.
Barvu si můžete vybrat pomocí barevné paletky, kterou máte k dispozici. Pokud potřebujte nastavit přesný odstín barvy – není to vůbec problém. Akorát je potřeba znát přesný kód barvy, který následně vložíte do textového řádku. Barva se nastaví automaticky.
Nastavit můžete:
- Primární barva (barva chatu)
- Barva titulků (barva písma)
Jakmile budete mít barvy vybrané a nastavené, klikněte na tlačítko Upravit a máte hotovo. Váš chat bude nyní zářit v nových barvách.
Ukázka z praxe
Váš live chat si můžete opravdu sladit přesně podle vašich představ. Inspirovat se můžete třeba v naší ukázce.
Pokud je vám cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám poradíme.