Live chat si pro vaše klienty a návštěvníky můžete upravit podle vaší firemní tonality.
Textaci můžete upravit u informace, za jak dlouho obvykle mohou obdržet odpověď, jste-li online, nebo můžete změnit uvítací titulek, název chatu či zástupný text v políčku, kam vám mohou napsat klienti jejich dotaz.
Nastavení
Změnit textaci mohou zakladatelé nebo správci schránek. Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název vašeho chatboxu:
V horním menu vyberte záložku Textace.
Následně se vám zobrazí políčka pro editaci online textací.
SupportBox Tip: V nastavení chatu si připravte textace i pro váš offline stav - Nastavení offline textací.
Texty k upravení:
Jazyk rozhraní
Jazyk rozhraní slouží k nastavení textů, které jsou v live chatu fixně dané.
Jedná se například o větu Vytvořeno s ♥️ v SupportBoxu, nastavení zvuku, informace o tom, že si zprávu operátor přečetl a podobně.
Vybírat můžete z nabídky těchto jazyků:
- čeština
- angličtina
- slovenština
- polština
- němčina
- maďarština
- rumunština
- italština
- španělština
Název otevřeného chatu
Text se objeví klientovi po odeslání jeho první otázky, uvidí jej pod fotografií kolegy, který je právě online:
Zástupný text v textovém poli pro psaní
Tento text uvidí klient předtím, než vám začne psát – jakmile klikne myší do políčka a začne psát, text zmizí a ukáže se znění jeho dotazu:
Uvítací titulek:
Tento text uvidí klient na úvodní obrazovce chatu. Doporučujeme takový text, který bude klienta motivovat k položení otázky.
Uvítací podtitulek:
Na úvodní obrazovce po otevření chatboxu klient uvidí pod uvítacím titulkem ještě podtitulek – můžete mu zde sdělit nějakou podstatnou informaci, nebo jej ujistit, že jeho dotaz rádi zodpovíte.
Popis obvyklé doby k odepsání:
Na úvodní obrazovce klient uvidí ještě jednu informaci – doporučujeme jí využít ke sdělení informace, kdy může počítat s vaší reakcí. Můžete sem ale samozřejmě napsat i nějaké jiné sdělení:
Máte nějakou otázku? Rádi vám pomůžeme, neváhejte nám napsat nebo zavolat.