Live chat si pro vaše klienty a návštěvníky můžete upravit podle vaší firemní tonality.

Textaci můžete upravit u informace, za jak dlouho obvykle mohou obdržet odpověď, jste-li online, nebo můžete změnit uvítací titulek, název chatu či zástupný text v políčku, kam vám mohou napsat klienti jejich dotaz.

Nastavení

Změnit textaci mohou zakladatelé nebo správci schránek. Klikněte vlevo dole na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název vašeho chatboxu:

V horním menu vyberte záložku Textace.

Následně se vám zobrazí políčka pro editaci online textací. 

SupportBox Tip: V nastavení chatu si připravte textace i pro váš offline stav - Nastavení offline textací.

Texty k upravení:

Název otevřeného chatu

Text se objeví klientovi po odeslání jeho první otázky, uvidí jej pod fotografií kolegy, který je právě online:

Zástupný text v textovém poli pro psaní

Tento text uvidí klient předtím, než vám začne psát – jakmile klikne myší do políčka a začne psát, text zmizí a ukáže se znění jeho dotazu:

Uvítací titulek:

Tento text uvidí klient na úvodní obrazovce chatu. Doporučujeme takový text, který bude klienta motivovat k položení otázky.

Uvítací podtitulek:

Na úvodní obrazovce po otevření chatboxu klient uvidí pod uvítacím titulkem ještě podtitulek – můžete mu zde sdělit nějakou podstatnou informaci, nebo jej ujistit, že jeho dotaz rádi zodpovíte.

Popis obvyklé doby k odepsání:

Na úvodní obrazovce klient uvidí ještě jednu informaci – doporučujeme jí využít ke sdělení informace, kdy může počítat s vaší reakcí. Můžete sem ale samozřejmě napsat i nějaké jiné sdělení:

Máte nějakou otázku? Rádi vám pomůžeme, neváhejte nám napsat nebo zavolat.