E-shopy od WPJ patří díky jejich efektivitě, originálnímu designu a unikátnímu systému, který neustále vyvíjí k naprosté špičce.

Pokud máte e-shop právě od WPJ a chcete zákazníkům umožnit komunikovat s vámi na webu prostřednictvím SupportBoxu live chatu, bude vám stačit chvilka, abyste si vše jednoduše a pohodlně propojili. 

Jak přidat live chat v SupportBoxu

V levém menu klikněte na možnost Přidat schránku + a následně vyberte možnost + Přidat chat

Obdobně postupujete i v situaci, kdy spravujete víc účtů. V tom případě klikněte na ikonu pluska hned vedle názvu vaší společnosti v tmavě modrém políčku.

Nyní si váš live chat v poli Název chatu pojmenujte. Název slouží pouze pro vaši orientaci a uvidíte jej pouze vy v levém menu. Zákazníci název nikdy neuvidí.

Jakmile budete mít vyplněn Název chatu, klikněte na zelené tlačítko Vytvořit.

Obratem se vám zobrazí Kód pro implementaci na webu, který budete potřebovat v dalších krocích propojení viz kroky níže. 

Jak nasadit live chat do WPJ 

Přihlaste se do administrace WPJ. 

V horní liště klikněte na NastaveníNastavení e-shopuGlobální nastavení

Dále v horní nabídce klikněte na Měřící kódy

Na stránce sjeďte níže až uvidíte SupportBox a čtyři prázdné pole k vyplnění. Pro nasazení live chatu na váš web budete potřebovat vyplnit jen dvě z nich: 

  •  SupportBox ID pro chat – do tohoto pole napište ID vašeho chatu, které najdete ve vygenerovaném implementačním kódu v SuportBoxu a konkrétně v řádku var supportBoxChatId.
  • SupportBox Secret pro chat – do tohoto pole vložte unikátní klíč z řádku var supportBoxChatSecret.

Další dvě pole SupportBox ID pro emaily a SupportBox ID pro telefony využijete v případě, že budete chtít propojit vás WPJshop se SupportBoxem tak, abyste u příchozích e-mailových i chatových zpráv a hovorů viděli uv SupportBoxu základní informace z administrace WPJ o daném zákazníkovi. Pro propojení postupujte podle návodu tady

Jakmile budete mít vyplněno, potvrďte změny kliknutím na tlačítko OK

Jakmile se nyní podíváte na váš web, uvidíte v pravém spodním rohu widget live chatu, skrze kterou vám zákazníci mohou zanechat zprávu. 

Vzhled i samotné nastavení live chatu si můžete individuálně přizpůsobit tak, aby ladil s vašim webem a vaším požadavkům. 

Narazili jste na nějaké nejasnosti? Nebojte se nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme.