Pokud máte ve schránce nastavení Hodnocení kvality odpovědi, určitě vás bude zajímat, jak si stojíte a jak zákazníci vaše odpovědi hodnotí. Není nic jednoduššího než se podívat do statistik, kde máte vše perfektně připravené a zobrazené. Na první pohled uvidíte všechna zákaznická hodnocení včetně odpovědí. 

Zpracovali jsme pro vás podrobný návod, kde vám report Hodnocení ukážeme.

Jak si report otevřu? 

Otevře si SupportBox a klikněte na ikonku grafu pro Statistiky, kterou najdete úplně vlevo dole pod nabídkou štítků. 

Vlevo se proklikněte do reportu Hodnocení.

V reportu Hodnocení vidíte všechny statistiky, které se týkají hodnocení kvality odpovědí operátorů.

  • Hodnocení 
    • Hodnocení odpovědí 

    • Vývoj hodnocení 

  • Výpis hodnocení 

Dále v návodu si jednotlivé metriky podrobněji vysvětlíme. 

Hodnocení 

  • Hodnocení odpovědí – graf zákaznického hodnocení odpovědí, které jste zákazníkům odeslali (každá zpráva může být hodnocena vždy jen jednou).   
    • Zvolené období  – graf zákaznické hodnocení za vámi zadané období 

    • Předchozí období – graf zákaznického hodnocení za předchozí období, abyste mohli data rovno porovnat. 
  • Vývoj hodnocení  – grafické znázornění vývoje zákaznického hodnocení.

Výpis hodnocení 

  • ID Ticketu – unikátní ID ticketu, které hodnocení obsahuje. 
  • ID Zprávy – unikátní ID konkrétní zprávy (odpovědi), kterou zákazník ohodnotil.
  • Schránka – název nebo e-mailová adresa schránky, kde bylo hodnocení uděleno. 
  • Operátor – jméno operátora, který danou zprávu odeslal. 
  • E-mail zákazníka 
  • Datum – datum, kdy bylo hodnocení uděleno. 
  • Hodnocení – informace o tom, jaké hodnocení zákazník udělil. 
  • Slovní hodnocení – slovní komentář hodnocení od zákazníka.

Máte k reportu Hodnocení otázky? Zeptejte se nás info@supportbox.cz a rádi vám všechny vaše dotazy zodpovíme.