Pokud máte ve schránce nastavení Hodnocení kvality odpovědi, určitě vás bude zajímat, jak si stojíte a jak zákazníci vaše odpovědi hodnotí. Není nic jednoduššího než se podívat do statistik, kde máte vše perfektně připravené a zobrazené. Na první pohled uvidíte všechna zákaznická hodnocení včetně odpovědí.
Zpracovali jsme pro vás podrobný návod, kde vám report Hodnocení ukážeme.
Jak si report otevřu?
Otevře si SupportBox a klikněte na ikonku grafu pro Statistiky, kterou najdete úplně vlevo dole pod nabídkou štítků.
Vlevo se proklikněte do reportu Hodnocení.
V reportu Hodnocení vidíte všechny statistiky, které se týkají hodnocení kvality odpovědí operátorů.
- Hodnocení
-
Hodnocení odpovědí
-
Vývoj hodnocení
-
- Výpis hodnocení
Dále v návodu si jednotlivé metriky podrobněji vysvětlíme.
Hodnocení
- Hodnocení odpovědí – graf zákaznického hodnocení odpovědí, které jste zákazníkům odeslali (každá zpráva může být hodnocena vždy jen jednou).
-
Zvolené období – graf zákaznické hodnocení za vámi zadané období
- Předchozí období – graf zákaznického hodnocení za předchozí období, abyste mohli data rovno porovnat.
-
- Vývoj hodnocení – grafické znázornění vývoje zákaznického hodnocení.
Výpis hodnocení
- ID Ticketu – unikátní ID ticketu, které hodnocení obsahuje.
- ID Zprávy – unikátní ID konkrétní zprávy (odpovědi), kterou zákazník ohodnotil.
- Schránka – název nebo e-mailová adresa schránky, kde bylo hodnocení uděleno.
- Operátor – jméno operátora, který danou zprávu odeslal.
- E-mail zákazníka
- Datum – datum, kdy bylo hodnocení uděleno.
- Hodnocení – informace o tom, jaké hodnocení zákazník udělil.
- Slovní hodnocení – slovní komentář hodnocení od zákazníka.
Máte k reportu Hodnocení otázky? Zeptejte se nás info@supportbox.cz a rádi vám všechny vaše dotazy zodpovíme.