Máte-li váš e-mail zřízen u Wedos.cz, přesměrujete jej do SupportBoxu několika jednoduchými kroky.

Po přihlášení na adrese client.wedos.com, v sekci webhosting vyberte detail hostingu.

V levém menu zvolte E-mailové schránky.

Uvidíte zde seznam e-mailových schránek v této doméně. Vlevo u každé schránky uvidíte 2 ikonky, první z nich slouží k otevření detailu schránky, druhá k jejímu smazání.

Pro úpravu stávající schránky klepněte na ikonku vlevo v seznamu schránek.

Přesměrování

Do pole Všechny příchozí zprávy přeposílat na e-mail vepište adresu ze SupportBoxu – najdete jí ve vaší první zprávě, kterou jsme vám poslali.

Zaškrtněte Smazat přesměrované zprávy, pokud si přejete zprávy po přesměrování smazat.

Provedené změny potvrďte stisknutím OK ve spodní části okna. A máte hotovo!
Doporučujeme vše otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být.

Kontrola příchozích zpráv – zprávy vám přichází do SupportBoxu – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme?) bude se vám zajisté hodit náš článek Jak si nastavit vlastní SMTP pro Wedos.

Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat? 

Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok na závěr

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.