Outlook je často používaným e-mailovým klientem. Věříme, že vám vyřizování zpráv v SupportBoxu půjde ještě snáze a oceníte i to, co SupportBox umí navíc.
1. Přihlaste se do Outlooku.
2. Nahoře na stránce klikněte na ozubené kolečko pro Nastavení - Další nastavení pošty (More mail settings).
3. V části Přeposílání (Email forwarding) zadejte e-mailovou adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox, zaškrtněte nebo zrušte zaškrtnutí políčka Uložit kopii přeposlaných zpráv v Outlook Web Appu, a potom vyberte Začít přeposílat.
4. Uložte a máte hotovo!
SupportBox Tip: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme) bude se vám zajisté hodit náš článek Nastavení vlastního SMTP pro Outlook a Office.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok na závěr
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:
- V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
- Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.