Protokol SMTP se stará o vaši odchozí poštu. Zajišťuje, že zpráva odejde z vašeho SupportBoxu a následně dorazí příjemci.

Proč byste nastavení vlastního SMTP neměli zanedbat, jsme rozepsali v našem článku – Proč si nastavit vlastní SMTP.

Pokud nemáte zájem využívat vlastní SMTP, máte ještě jednu možnost, a to – využívat naše SMTP. Zde je ale potřeba mít nastaven SPF záznam.

Upozornění: SMTP si nastavte pro každou schránku ve vašem SupportBoxu zvlášť. A to z toho důvodu, že do každé schránky máte jiné přihlašovací údaje včetně hesla.

Kde získat potřebné informace k nastavení.

Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Zoner, je dobré obrátit se přímo na ně. 

Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u Zoner

Mezi nejpoužívanější porty, které Zoner podporuje, patří: 

  • 465
  • 587

Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol TLS, SSL nebo STARTTLS.

Ověřená kombinace 

  • Server: smtp.zoner.com
  • Port: 465
  • Zabezpečení: SSL/TLS
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
  • Server: smtp.zoner.com
  • Port: 587
  • Zabezpečení: STARTTLS
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo

Je SMTP nastaveno správně? 

Správné nastavení si můžete snadno otestovat odesláním zprávy. V případě, že e-mail v pořádku odejde a dorazí adresátovi, máte vše nastaveno správně. Pokud zpráva nebyla odeslána, prosím zkontrolujte nastavení ještě jednou. Případně postupujte podle článku Zprávu se nepodařilo odeslat.

Jestli máte k nastavení otázky, nebo se vám nastavení nedaří, obraťte se na nás. Rádi s vámi vše projdeme.