Protokol SMTP se stará o vaši odchozí poštu. Zajišťuje, že zpráva odejde z vašeho SupportBoxu a následně dorazí příjemci.
Proč byste nastavení vlastního SMTP neměli zanedbat, jsme rozepsali v našem článku – Proč si nastavit vlastní SMTP.
Pokud nemáte zájem využívat vlastní SMTP, máte ještě jednu možnost, a to – využívat naše SMTP. Zde je ale potřeba mít nastaven SPF záznam.
Upozornění: SMTP si nastavte pro každou schránku ve vašem SupportBoxu zvlášť. A to z toho důvodu, že do každé schránky máte jiné přihlašovací údaje včetně hesla.
Kde získat potřebné informace k nastavení.
Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Zoner, je dobré obrátit se přímo na ně.
Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u Zoner
Mezi nejpoužívanější porty, které Zoner podporuje, patří:
- 465
- 587
Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol TLS, SSL nebo STARTTLS.
Ověřená kombinace
- Server: smtp.zoner.com
- Port: 465
- Zabezpečení: SSL/TLS
- Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
- Server: smtp.zoner.com
- Port: 587
- Zabezpečení: STARTTLS
- Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
Je SMTP nastaveno správně?
Správné nastavení si můžete snadno otestovat odesláním zprávy. V případě, že e-mail v pořádku odejde a dorazí adresátovi, máte vše nastaveno správně. Pokud zpráva nebyla odeslána, prosím zkontrolujte nastavení ještě jednou. Případně postupujte podle článku Zprávu se nepodařilo odeslat.
Jestli máte k nastavení otázky, nebo se vám nastavení nedaří, obraťte se na nás. Rádi s vámi vše projdeme.