Internetový protokol SMTP ( Simpe Mail Transfer Protocol ) je tu od toho, aby vaše zprávy v pořádku odcházely z vašeho SupportBoxu adresátům.
Proč je důležité mít SMTP nastaveno, jsme více rozepsali v našem článku Proč si nastavit vlastní SMTP.
Pokud si ve vašem SupportBoxu zvolíte základní nastavení protokolu SMTP, jinými slovy budete využívat naše poštovní servery, je velmi důležité, abyste měli nastavený SPF záznam.
Vlastní SMTP si nastavte vždy zvlášť ke každé schránce ve vašem helpdeskovém nástroji, protože ke každé schránce máte i jiný login a heslo.
Kde získat potřebné informace k nastavení
Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Active24, je dobré obrátit se přímo na ně.
Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u Active24
Mezi nejpoužívanější porty, které Active24 podporuje patří port 465 .
Pro zabezpečení doporučujeme protokol TLS nebo SSL.
Ověřené kombinace
- Server: email.active24.com
- Port: 465
- Zabezpečení: TLS nebo SSL
Je SMTP nastaveno správně?
Zda máte ve vašem SupportBoxu správně nastaveno, si ověříte odesláním testovacího e-mailu. Jakmile se zpráva odešle, můžete si být jisti, že je vše v pořádku.
V případě, že se vám e-mail nepodařilo vůbec odeslat, zkuste ještě jednou pro jistotu zkontrolovat údaje v nastavení. Následně postupujte podle našeho článku – Zprávu se nepodařilo odeslat.
Případně také podrobný postup pro popojení SupportBoxu a Active naleznete v našem návodu – Propojujeme Active24 a SupportBox.
Nevíte se rady? Jednoduše nám napište. Rádi vám s nastavením pomůžeme!