Internetový protokol SMTP (Simple Mail Transfer Protocol ) je tu od toho, aby vaše zprávy v pořádku odcházely z vašeho SupportBoxu adresátům prostřednictvím vašich poštovní serverů.
Vlastní SMTP si nastavte vždy ke každé schránce zvlášť, protože ke každé schránce máte i jiný login a heslo.
Nastavení vlastního SMTP není povinné. Pokud se vám do něho nechce, jednoduše využijte možnosti odesílání zpráv prostřednictvím našich poštovních serverů → Nový SMTP SupportBox. Pak je ale důležité mít nastaven na doméně SPF a DKIM záznam.
Kde získat potřebné informace k nastavení
Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u Active24, je dobré obrátit se přímo na ně.
Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u Active24
Mezi nejpoužívanější porty, které Active24 podporuje patří port 465.
Pro zabezpečení doporučujeme protokol TLS nebo SSL.
Ověřené kombinace
- Host (server): email.active24.com
- Port: 587
- Zabezpečení: TLS
- Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
Kde v SupportBoxu nastavit Vlastní SMTP
Nastavení SMTP najdete vždy u nastavení vaší konkrétní e-mailové schránky.
Klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránku, u které chcete vlastní SMTP nastavit.
V horní listě vyberte záložku SMTP a zaškrtněte možnost Vlastní SMTP.
Následně se vám zobrazí políčka pro vyplnění údajů k nastavení vlastního SMTP.
Nastavení nezapomeňte Uložit.
Je SMTP nastaveno správně?
Zda máte ve vašem SupportBoxu správně nastaveno, si ověříte odesláním testovacího e-mailu. Jakmile se zpráva odešle, můžete si být jisti, že je vše v pořádku.
V případě, že se vám e-mail nepodařilo vůbec odeslat, zkuste ještě jednou pro jistotu zkontrolovat údaje v nastavení. Následně postupujte podle našeho článku – Zprávu se nepodařilo odeslat.
Případně také podrobný postup na propojení SupportBoxu a Active24 naleznete v našem návodu → Propojujeme Active24 a SupportBox.
Nevíte si rady? Napište nám – rádi vám pomůžeme!