Simple Mail Transfer Protocol, více známý pod zkratkou SMTP, je internetový protokol pro odesílání e-mailů. Zajistí, že vaše zpráva v pořádku dorazí příjemci.
Proč si nastavit vlastní SMTP se můžete dočíst v našem článku na blogu. Nezapomeňte si hlavně při nastavování vše raději dvakrát zkontrolovat.
Rozhodnete-li se využít našich poštovních serveru, nezapomeňte si určitě nastavit SPF záznam. Jedině tak vám zprávy budou správně odcházet.
Vlastní SMTP je potřeba si nastavit pro každou schránku zvlášť. Je to hlavně z toho důvodu, že u každé schránky máte jiné přihlašovací údaje.
Kde získat potřebné informace k nastavení
Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u WebSupport, je dobré obrátit se přímo na ně.
Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u WebSupport
Mezi nejpoužívanější porty, které WebSupport podporuje patří:
- 465
- 587
- 25
Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol TLS nebo SSL.
Ověřená kombinace
- Server: smtp.websupport.sk
- Port: 465
- Zabezpečení: SSL
- Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
- Server: smtp.websupport.sk
- Port: 587
- Zabezpečení: STARTTLS
- Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
- Server: smtp.vasedomena.cz – doplňte názvem vaší domény
- Port: 25
- Zabezpečení: nezabezpečené připojení
- Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
Je SMTP nastaveno správně?
Zkuste si odeslat testovací zprávu. Jedině tak zjistíte, zda jste vše nastavili v pořádku.
Jestli se zprávu nepodařilo odeslat, zkontrolujte přihlašovací údaje včetně hesla. Další podrobnosti pak naleznete v článku Zprávu se nepodařilo odeslat.
Podrobný návod na propojení SupportBoxu a Websupport naleznete také na našem blogu – Propojujeme Websupport a SupportBox.
Potřebujte pomoci? Nenalezli jste v článku vše potřebné? Napište nám. Vše vám rádi vysvětlíme.