Simple Mail Transfer Protocol, více známý pod zkratkou SMTP, je internetový protokol pro odesílání e-mailů. Zajistí, že vaše zpráva v pořádku dorazí příjemci.

Proč si nastavit vlastní SMTP se můžete dočíst v našem článku na blogu. Nezapomeňte si hlavně při nastavování vše raději dvakrát zkontrolovat.

Rozhodnete-li se využít našich poštovních serveru, nezapomeňte si určitě nastavit SPF záznam. Jedině tak vám zprávy budou správně odcházet.

Vlastní SMTP je potřeba si nastavit pro každou schránku zvlášť. Je to hlavně z toho důvodu, že u každé schránky máte jiné přihlašovací údaje.

Kde získat potřebné informace k nastavení

Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u WebSupport, je dobré obrátit se přímo na ně. 

Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u WebSupport

Mezi nejpoužívanější porty, které WebSupport podporuje patří: 

  • 465
  • 587
  • 25

Pro zabezpečení určitě doporučujeme protokol TLS nebo SSL.

Ověřená kombinace 

  • Server: smtp.websupport.sk
  • Port: 465
  • Zabezpečení: SSL
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
  • Server: smtp.websupport.sk
  • Port: 587
  • Zabezpečení: STARTTLS
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
  • Server: smtp.vasedomena.cz – doplňte názvem vaší domény
  • Port: 25
  • Zabezpečení: nezabezpečené připojení
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo

Je SMTP nastaveno správně? 

Zkuste si odeslat testovací zprávu. Jedině tak zjistíte, zda jste vše nastavili v pořádku.

Jestli se zprávu nepodařilo odeslat, zkontrolujte přihlašovací údaje včetně hesla. Další podrobnosti pak naleznete v článku Zprávu se nepodařilo odeslat.

Podrobný návod na propojení SupportBoxu a Websupport naleznete také na našem blogu – Propojujeme Websupport a SupportBox.

Potřebujte pomoci? Nenalezli jste v článku vše potřebné? Napište nám. Vše vám rádi vysvětlíme.