Simple Mail Transfer Protocol, známý spíše pod zkratkou SMTP, zajišťuje odesílání vašich e-mailů.
V SupportBoxu je nastavení SMTP důležité pro úspěšné odesílání e-mailů příjemcům pomocí vašich poštovních serverů. Pro každou vaší schránku, kterou máte v SupportBoxu přidanou, je nutné nastavit SMTP zvlášť. Zároveň nezapomeňte, že funkčnost je ovlivněna také správnými přihlašovacími údaji a heslem.
Nastavení vlastního SMTP není povinné. Pokud se vám do nastavení nechce, jednoduše využijte odesílání prostřednictvím našich poštovních serverů → Nový SMTP SupportBox. Pak je ale důležité mít nastaven na doméně SPF a DKIM záznam.
Kde získat potřebné informace k nastavení
Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u ByznysWeb, je dobré obrátit se přímo na ně.
Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u ByznysWeb
Mezi nejpoužívanější porty, které ByznysWeb podporuje patří:
- 25
- 465
- 587
Ověřená kombinace
- Server: mail.floxm.com
- Port: 25
- Zabezpečení: bez zabezpečení
- Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo
Kde v SupportBoxu nastavit Vlastní SMTP
Nastavení SMTP najdete vždy u nastavení vaší konkrétní e-mailové schránky.
Klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránku, u které chcete vlastní SMTP nastavit.
V horní listě vyberte záložku SMTP a zaškrtněte možnost Vlastní SMTP.
Následně se vám zobrazí políčka pro vyplnění údajů k nastavení vlastního SMTP.
Nastavení nezapomeňte Uložit.
Je SMTP nastaveno správně?
Zda se vám podařilo vše správně nastavit si ověříte odeslání testovacího e-mail. V případě, že zpráva v pořádku odeje, můžete si být jisti, že vše funguje správně.
Pokud zpráva neodešla. Zkuste postupovat podle našeho článku Zprávu se nepodařilo odeslat. Jako první krok určitě zkontrolujte správnost zadaných údajů.
S nastavením vlastního SMTP vám rádi pomůžeme!