Simple Mail Transfer Protocol, známý spíše pod zkratkou SMTP, zajišťuje odesílání vašich e-mailů. 

V SupportBoxu je nastavení SMTP důležité pro úspěšné odesílání e-mailů příjemcům pomocí vašich poštovních serverů. Pro každou vaší schránku, kterou máte v SupportBoxu přidanou, je nutné nastavit SMTP zvlášť. Zároveň nezapomeňte, že funkčnost je ovlivněna také správnými přihlašovacími údaji a heslem. 

Nastavení vlastního SMTP není povinné. Pokud se vám do nastavení nechce, jednoduše využijte odesílání prostřednictvím našich poštovních serverů → Nový SMTP SupportBox. Pak je ale důležité mít nastaven na doméně SPF a DKIM záznam.

Kde získat potřebné informace k nastavení

Veškeré podklady k nastavení vlastního SMTP by vám měl dát k dispozici váš poskytovatel poštovních serverů. Pokud máte vaše poštovní servery u ByznysWeb, je dobré obrátit se přímo na ně. 

Porty a zabezpečení pro nastavení SMTP u ByznysWeb

Mezi nejpoužívanější porty, které ByznysWeb podporuje patří: 

  • 25
  • 465
  • 587

Ověřená kombinace 

  • Server: mail.floxm.com
  • Port: 25
  • Zabezpečení: bez zabezpečení
  • Vaše celé a správné přihlašovací jméno + heslo

Kde v SupportBoxu nastavit Vlastní SMTP

Nastavení SMTP najdete vždy u nastavení vaší konkrétní e-mailové schránky.

Klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránku, u které chcete vlastní SMTP nastavit. 

V horní listě vyberte záložku SMTP a zaškrtněte možnost Vlastní SMTP.

Následně se vám zobrazí políčka pro vyplnění údajů k nastavení vlastního SMTP. 

Nastavení nezapomeňte Uložit

Je SMTP nastaveno správně? 

Zda se vám podařilo vše správně nastavit si ověříte odeslání testovacího e-mail. V případě, že zpráva v pořádku odeje, můžete si být jisti, že vše funguje správně.

Pokud zpráva neodešla. Zkuste postupovat podle našeho článku Zprávu se nepodařilo odeslat. Jako první krok určitě zkontrolujte správnost zadaných údajů.

S nastavením vlastního SMTP vám rádi pomůžeme!