Napojujete-li vaši schránku, která je původně umístěna na Gmailu, můžete se stát, že vaše SMTP bude vyžadovat povolení zabezpečení třetí strany.

Jak postupovat

  • Přihlašte se do vašeho Google účtu, na kterém je vaše schránka vedena.
  • V hlavním rozhraní Google účtu vyberte v levém menu položku Zabezpečení. Dostanete se sem také přímo proklikem na adresu: https://myaccount.google.com/security
  • Na stránce sjeďte níže a vyhledejte položku Přístup méně zabezpečených aplikací.

  • Klikněte na položku Zapnout přístup. Nemusíte se obávat, že by povolením přístupu pro SupportBox docházelo k bezpečnostnímu riziku, naše aplikace je velmi dobře zabezpečená.

  • Přesuňte šedé tlačítko napravo do polohy Zapnuto.

  • Nyní si můžete zkontrolovat, zda se vaše změna automaticky uložila.

Máte-li jakýkoliv dotaz, ozvěte se, rádi poradíme a pomůžeme.

  • Pokud se změna propsala, můžete vyzkoušet, zda je nyní možno v pořádku zprávy ze SupportBoxu přes vaše vlastní SMTP posílat.

Podrobný návod na propojení SupportBoxu a Gmailu naleznete také na našem blogu – Propojujeme Gmail a SupportBox.