Napojujete-li vaši schránku, která je původně umístěna na Gmailu, můžete se stát, že vaše SMTP bude vyžadovat povolení zabezpečení třetí strany.
Jak postupovat
- Přihlaste se do vašeho Google účtu, na kterém je vaše schránka vedena.
- V hlavním rozhraní Google účtu vyberte v levém menu položku Zabezpečení. Dostanete se sem také přímo proklikem na adresu: https://myaccount.google.com/security
- Na stránce sjeďte níže a vyhledejte položku Přístup méně zabezpečených aplikací.
- Klikněte na položku Zapnout přístup. Nemusíte se obávat, že by povolením přístupu pro SupportBox docházelo k bezpečnostnímu riziku, naše aplikace je velmi dobře zabezpečená.
- Přesuňte šedé tlačítko napravo do polohy Zapnuto.
- Nyní si můžete zkontrolovat, zda se vaše změna automaticky uložila.
Máte-li jakýkoliv dotaz, ozvěte se, rádi poradíme a pomůžeme.
- Pokud se změna propsala, můžete vyzkoušet, zda je nyní možno v pořádku zprávy ze SupportBoxu přes vaše vlastní SMTP posílat.
Nastavení vlastního SMTP v SupportBoxu
Otevřete schránku, u které chcete nastavit SMTP a klikněte v pravém rohu na Nastavení.
Zde vyberte záložku SMTP.
Klikněte na možnost Vlastní SMTP.
Dále už bude jen potřeba vyplnit potřebná políčka:
- E-mail pro odesílání: vaše plná e-mailová adresa
- Host: smtp.gmail.com
- Port: 465
- Username: uživatelské jméno, kterým se hlásíte do Gmailu
- Heslo: vaše heslo do Gmailu
- Zabezpečení: SSL
Změny uložte a máte hotovo. Nyní máte nastaveno vlastní SMTP.
SupportBox tip: Máte vaše schránky na Gmailu a potřebujete si nastavit vlastní SMTP? Jednoduše si nastavte naše SMTP pro Gmail / G Suite. Je to velmi jednoduché a bez zbytečného dohledávání potřebných údajů.
Podrobný návod na propojení SupportBoxu a Gmailu naleznete také na našem blogu – Propojujeme Gmail a SupportBox.
Je vám něco nejasného? Napište nám. Rádi vám vše vysvětlíme.