Napojujete-li vaši schránku, která je původně umístěna na Gmailu, můžete se stát, že vaše SMTP bude vyžadovat povolení zabezpečení třetí strany.

Jak postupovat

  • Přihlaste se do vašeho Google účtu, na kterém je vaše schránka vedena.
  • V hlavním rozhraní Google účtu vyberte v levém menu položku Zabezpečení. Dostanete se sem také přímo proklikem na adresu: https://myaccount.google.com/security
  • Na stránce sjeďte níže a vyhledejte položku Přístup méně zabezpečených aplikací.

  • Klikněte na položku Zapnout přístup. Nemusíte se obávat, že by povolením přístupu pro SupportBox docházelo k bezpečnostnímu riziku, naše aplikace je velmi dobře zabezpečená.

  • Přesuňte šedé tlačítko napravo do polohy Zapnuto.

  • Nyní si můžete zkontrolovat, zda se vaše změna automaticky uložila.

Máte-li jakýkoliv dotaz, ozvěte se, rádi poradíme a pomůžeme.

  • Pokud se změna propsala, můžete vyzkoušet, zda je nyní možno v pořádku zprávy ze SupportBoxu přes vaše vlastní SMTP posílat.

Nastavení vlastního SMTP v SupportBoxu

Otevřete schránku, u které chcete nastavit SMTP a klikněte v pravém rohu na Nastavení. 

Zde vyberte záložku SMTP.

Klikněte na možnost Vlastní SMTP.

Dále už bude jen potřeba vyplnit potřebná políčka: 

  • E-mail pro odesílání: vaše plná e-mailová adresa
  • Host: smtp.gmail.com
  • Port: 465
  • Username: uživatelské jméno, kterým se hlásíte do Gmailu
  • Heslo: vaše heslo do Gmailu
  • Zabezpečení: SSL

Změny uložte a máte hotovo. Nyní máte nastaveno vlastní SMTP. 

SupportBox tip: Máte vaše schránky na Gmailu a potřebujete si nastavit vlastní SMTP? Jednoduše si nastavte naše SMTP pro Gmail / G Suite. Je to velmi jednoduché a bez zbytečného dohledávání potřebných údajů. 

Podrobný návod na propojení SupportBoxu a Gmailu naleznete také na našem blogu – Propojujeme Gmail a SupportBox.

Je vám něco nejasného? Napište nám. Rádi vám vše vysvětlíme.