V SupportBoxu si můžete nastavit automatické oslovení v e-mailu. Tedy již není potřeba stále dokola psát Dobrý den, Lucie, Ahoj, Lucinko, a podobně.
Můžete si zvolit automatický typ pozdravu a také to, zda má za pozdravem následovat příjmení či jméno zákazníka. U jména lze navíc ještě určit, zda chcete používat zdrobněliny či nikoliv.
Celé nastavení funguje velmi podobně jako nastavení podpisu. Níže v návodu si ukážeme krok za krokem, jak na to.
Jak Oslovení nastavit
Pro nastavení Oslovení, prosím přejděte do Nastavení příslušené e-mailové schránky, přes ozubené kolečko vlevo dole.
Na záložce Všeobecné sjeďte níže až uvidíte pole Oslovení.
V textovém poli si pak můžete pomocí zástupných symbolů přesně definovat, jak má vaše automatické oslovení vypadat.
Oslovení se vloží na začátek každé e-mailové zprávy. Nastavení platí pouze pro česká jména a příjmení.
V případě že potřebujete oslovení pro nějaký e-mail změnit, stačí automatické oslovení buď zcela smazat nebo si ho můžete jednoduše přepsat.
Dostupné zástupné symboly:
- [jmeno] – vloží vyskloňované jméno (například Petro)
- [jmeno_zdrobnele] – vloží domácké jméno (například Péťo)
- [prijmeni] – vloží příjmení v prvním pádu (například Nováková)
- [osloveni] – vloží pane/paní (například paní)
Nastavení nezapomeňte Uložit.
Ukázka nastavení v praxi
Výsledek vašeho nastaveného oslovení může vypadat třeba jako na naší ukázce níže.
Po otevření e-mailu budete mít v textovém poli automaticky doplněné oslovení a budete moci rovnou psát znění vašeho sdělení.
Kdyby vám bylo cokoliv nejasné, obraťte se na nás. Jsme vám k dispozici. Rádi vše vysvětlíme.