V SupportBoxu si můžete nastavit automatické oslovení v e-mailu. Tedy již není potřeba stále dokola psát Dobrý den, Lucie, Ahoj, Lucinko, a podobně.

Můžete si zvolit automatický typ pozdravu a také to, zda má za pozdravem následovat příjmení či jméno zákazníka. U jména lze navíc ještě určit, zda chcete používat zdrobněliny či nikoliv.

Celé nastavení funguje velmi podobně jako nastavení podpisu. Níže v návodu si ukážeme krok za krokem, jak na to. 

Jak Oslovení nastavit 

Pro nastavení Oslovení, prosím přejděte do Nastavení příslušené e-mailové schránky, přes ozubené kolečko vlevo dole. 

Na záložce Všeobecné sjeďte níže až uvidíte pole Oslovení

V textovém poli si pak můžete pomocí zástupných symbolů přesně definovat, jak má vaše automatické oslovení vypadat.

Oslovení se vloží na začátek každé e-mailové zprávy. Nastavení platí pouze pro česká jména a příjmení. 

V případě že potřebujete oslovení pro nějaký e-mail změnit, stačí automatické oslovení buď zcela smazat nebo si ho můžete jednoduše přepsat. 

Dostupné zástupné symboly: 

  • [jmeno] – vloží vyskloňované jméno (například Petro)
  • [jmeno_zdrobnele] – vloží domácké jméno (například Péťo)
  • [prijmeni] – vloží příjmení v prvním pádu (například Nováková)
  • [osloveni] – vloží pane/paní (například paní)

Nastavení nezapomeňte Uložit

Ukázka nastavení v praxi

Výsledek vašeho nastaveného oslovení může vypadat třeba jako na naší ukázce níže. 

Po otevření e-mailu budete mít v textovém poli automaticky doplněné oslovení a budete moci rovnou psát znění vašeho sdělení. 

Kdyby vám bylo cokoliv nejasné, obraťte se na nás. Jsme vám k dispozici. Rádi vše vysvětlíme.