Zvukové notifikace pro operátora jsou nezbytně nutné. V momentě, kdy je operátor online, musí být na nově příchozí live chaty a zprávy upozorněn okamžitě. 

Přesně pro tyto případy vám přijde vhod náš návod - Live chat - notifikace

Ovšem můžete nastavit ještě jeden typ upozornění a to sice zvukové notifikace o pro vaše zákazníky. V praxi to znamená, že i vaši zákazníci mohou být upozornění na novou zprávu od vás nejen graficky (červené kolečko s počtem nových zpráv), ale také zvukově. 

Jak nastavit zvukové notifikace pro zákazníky? 

Zvukové notifikace se nastavují pro každý live chat zvlášť. 

V levém spodním rohu aplikace klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a vyberte live chat, kde si přejete notifikace nastavit. 

Nyní z nabídky horních záložek vyberte Chování a klikněte na ni.

Zobrazí se vám nabídka pro nastavení chování live chatu a uvidíte tu i položku Zvukové oznámení pro zákazníka.

Zde už si můžete sami nastavit možnosti Ano / Ne podle toho, zda notifikace chcete zákazníkům dopřát, či nikoliv. 

Defaultně, jako výchozí nastavení, je vždy nastaveno Ano. 

Změny potvrďte kliknutím na tlačítko Upravit a máte hotovo. 

SupportBox tip: Určitě se podívejte na další možnosti nastavení vašeho live chatu v záložce Chování

Notifikace z pozice zákazníka

Nutno podotknout, že vámi zvolená a nastavená možnost notifikací není trvalá. Respektive váš zákazník si může kdykoliv nastavení zvukových notifikací sám vypnout/zapnout podle jeho preferencí. 

Změnu nastavení notifikací může provést kliknutím na ikonu „hamburgeru“ hned na úvodní obrazovce live chatu. Nehledě na to zda jste zrovna online, offline, apod. 

 

Zákazník má ikonu „hamburgeru“ k dispozici i kdykoliv během probíhající  komunikace. A opět nezáleží na tom, zda komunikace probíhá v reálném čase, nebo vám zákazník píše offline zprávu. Nastavení má klient k dispozici vždy a všude. 

Pokud je přepínač pro nastavení zvuku zelený, zvukové notifikace jsou zapnuté. 


Červený přepínač pak značí vypnuté zvukové notifikace. 

Narazili jsme na nejasnosti? Napište nám na info@supportbox.cz a moc rádi vám pomůžeme a vše upřesníme.