Existují situace, kdy se hodí vědět, odkud vám zákazník píše. 

Využití tahle informace najde, například v e-shopech, když se zákazník ptá na cenu dopravy. Díky tomu, že budete ihned vědět, odkud zákazník zhruba je, můžete snadno a rychle spočítat orientační cenu dopravného bez zdlouhavého doptávání se. 

Geolokace zákazníka se ale hodí i v případě, kdy máte například kamennou pobočku v Pardubicích a v Hradci Králové. A pokud na live chatu uvidíte, že vám zákazník píše z těchto měst, můžete jim nabídnout zdarma osobní odběr zboží, který poptávají. Nebo jim navrhnout ukázku produktu přímo na prodejně a podobně. 

Funkce najde určitě mnoho dalších využití. Záleží jen na vás, jak ji uchopíte a zda s touto informací budete v rámci zákaznické péče pracovat. 

Jak vypadá geolokace zákazníka na live chatu v praxi? 

Je to jednoduché. Nemusíte nic nastavovat ani vyplňovat. Geolokaci jsme rovnou aktivovali všem uživatelům SupportBoxu, kteří využívají live chat. 

Hned ve výpisu nových live chatů vidíte vlaječku státu, ze kterého vám zákazník píše. 

Pokud na vlaječku najedete kurzorem myši, zobrazí se vám i název konkrétního města.

To, odkud vám zákazník píše, vidíte samozřejmě i v detailu live chatu.

I zde uvidíte vlaječku státu a název konkrétního města.

V případech, kdy nedokážeme podle IP adresy určit město, bude zde uveden název státu. 

Není vám něco jasné? Napište nám na info@supportbox.cz, moc rádi vám vše vysvětlíme.