Existují situace, kdy se hodí vědět, odkud vám zákazník píše.
Využití tahle informace najde, například v e-shopech, když se zákazník ptá na cenu dopravy. Díky tomu, že budete ihned vědět, odkud zákazník zhruba je, můžete snadno a rychle spočítat orientační cenu dopravného bez zdlouhavého doptávání se.
Geolokace zákazníka se ale hodí i v případě, kdy máte například kamennou pobočku v Pardubicích a v Hradci Králové. A pokud na live chatu uvidíte, že vám zákazník píše z těchto měst, můžete jim nabídnout zdarma osobní odběr zboží, který poptávají. Nebo jim navrhnout ukázku produktu přímo na prodejně a podobně.
Funkce najde určitě mnoho dalších využití. Záleží jen na vás, jak ji uchopíte a zda s touto informací budete v rámci zákaznické péče pracovat.
Jak vypadá geolokace zákazníka na live chatu v praxi?
Je to jednoduché. Nemusíte nic nastavovat ani vyplňovat. Geolokaci jsme rovnou aktivovali všem uživatelům SupportBoxu, kteří využívají live chat.
Hned ve výpisu live chatů, nehledě na to v jaké složce se nacházíte, vidíte vlaječku státu, ze kterého vám zákazník píše.
Pokud na vlaječku najedete kurzorem myši, zobrazí se vám i název konkrétního města.
To, odkud vám zákazník píše, vidíte samozřejmě i v detailu live chatu.
I zde uvidíte vlaječku státu a název konkrétního města. V případech, kdy nedokážeme podle IP adresy určit město, bude zde uveden název státu.
Není vám něco jasné? Napište nám na info@supportbox.cz, moc rádi vám vše vysvětlíme.