SupportBox je skvělý na vyřizování nových zpráv, ale protože je dobré vědět o vašich zákaznících co nejvíce, můžete si importovat zprávy z vašeho Thunderbirdu. Budete tak plně v obraze.

Příprava importu

Abychom zprávy mohli přidat do SupportBoxu, bude třeba je uložit jednotlivě v eml formátu a celkově zabalit do jednoho .zip souboru.

Pomůže nám v tom nástroj ImportExportTools – stáhněte si jej zdarma zde.

Po stažení jej bude potřeba přidat do vašeho Thunderbirdu. Otevřte Thunderbird a klikněte zcela vpravo nahoře na ikonku tří čar.

Z nabídky, která se vám otevře, vyberte Doplňky.

V pravém horním rohu další obrazovky uvidíte ikonku ozubeného kolečka. Klikněte na ní a vyberte položku Instalovat doplněk ze souboru…

Vyberte soubor, který jste stáhli a nainstalujte jej.

Uložení zpráv

V Thunderbirdu klikněte zpět do panelu s vaší poštou.

Vyberte složku se zprávami, které chcete zkopírovat do SupportBoxu – u této složky klikněte pravým tlačítkem myši. DOPORUČUJEME VYBRAT SLOŽKU VŠECHNY ZPRÁVY. Vyberte nabídku ImportExportTools – Export all messages in the folder – EML format.

Váš soubor se uloží tam, kam jste vybrali a bude vypadat zhruba takto – bude mít název podle názvu vybrané poštovní složky (v mém případě bez diakritiky) a bude obsahovat podsoubor Messages.

Nyní je potřeba poslední přípravný krok – uložit všechny zprávy v souboru Messages do souboru .zip.

Můžete to udělat tak, že všechny zprávy označíte (např. zkratkou CTRL a A) a klikněte na pravé tlačítko myši. Vyberte Odeslat – Komprimovaná složka (metoda ZIP).

V seznamu zpráv tak přibude navíc ZIP soubor, který budete potřebovat k importu do SupportBoxu.

SupportBox Tip: ZIP soubor nám prosím pošlete na info@supportbox.cz a nezapomeňte uvést, do které schránky si přejete zprávy nahrát. Rádi vám zprávy naimportujeme. 

Nedoporučujeme importovat více než 1000 zpráv.

Pokud by vám bylo cokoliv nejasného, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.