Aby Vám e-maily u vašich klientů nepadaly do Spamu, je potřeba mít dobře nastaveno odesílání pošty.
 
Pokud jste si založili váš e-shop na Shoptetu, je pravděpodobné, že i SPF bude potřeba změnit v rozhraní e-shopu. Poznáte to tak, že v Nastavení – v záložce Hosting – DNS jsou uvedené nameservery Shoptetu a je u toho text “spravované”:
Pokud zde namísto textu „Spravované“ uvidíte slovo  “externí” , znamená to, že SPF musíte změnit u poskytovatele vaší domény (například Forpsi, Český hosting, Wedos, Websupport a podobně).
 
Pokud tedy správu máte u Shoptetu, otevřete si Nastavení -> Hosting -> DNS a vyberte záložku TXT záznamy. V ní uvidíte existující SPF záznamy, který ale nejdou editovat. Pro přidání SPF záznamu SupportBoxu je třeba vytvořit nový záznam.
 
Do něj musí zkopírujte stávající SPF záznam od Shoptetu a přidejte navíc ještě tento záznam: include:spf1.supportbox.cz. Váš záznam by pak měl vypadat tedy takto:
 
 v=spf1 a mx include:_spf.myshoptet.com include:spf1.supportbox.cz ~all
 
Až to budete mít hotovo, nezapomeňte smazat starý SPF záznam.
 
Je ale nutné, aby při přidávání záznamu byl vždy v hodnotě i SPF záznam Shoptetu, který je povinný kvůli transakčním mailům.
 
A pro případ, že si raději budete chtít nastavit vaše vlastní SMTP můžete postupovat dle našeho návodu – Nastavení vlastního SMTP pro Shoptet.
 
Máte-li jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat.