Automatické vytváření e-mailových ticketů z chatů bez odpovědi zajišťuje, že žádný dotaz od zákazníka nezůstane bez odpovědi.
Pokud zákazník odejde z live chatu dříve, než mu stihnete odpovědět v chatu, zpráva se automaticky převede na e-mailový ticket. Díky tomu můžete navázat v komunikaci a situaci dořešit dle potřeby.
Nutná podmínka
Automatické vytváření ticketů je možné pouze tehdy, pokud zákazník v live chatu uvede svou e-mailovou adresu.
Aby vše fungovalo správně, je potřeba mít v nastavení chování live chatu zapnutou možnost Ptát se uživatele na podrobnosti u online operátorů a vyžádat si od zákazníka kontaktní údaje.
Podrobnosti k nastavení najdete v tomto návodu.
Jak nastavit Automatické vytváření e-mailových ticketů z chatů bez odpovědi
V levém spodním rohu klikněte na ikonu ozubeného kolečka pro Nastavení a proklikněte se do live chatu, kde chcete funkci nastavit.
V horní nabídce klikněte na záložku Chování.
Nyní dole na stránce najděte možnost Automatické vytváření e-mailových ticketů z chatů bez odpovědi a zaškrtněte políčko Aktivní.
Okamžitě se vám rozbalí nabídka s možnostmi nastavení. Nastavit můžete následující:
-
Automatické vytváření e-mailových ticketů z chatů bez odpovědi (v hodinách) – zadejte počet hodin, po kterých se automaticky vytvoří e-mailový ticket z chatu, kde není žádná odpověď od operátora.
-
Schránka pro automatické založení ticketu bez odpovědi – z nabídky dostupných schránek ve vašem SupportBoxu vyberte tu, do které se má e-mailový ticket automaticky vytvořit.
-
Přiřazený operátor – pokud si přejete, můžete rovnou nastavit operátora, kterému se budou všechny takto vytvořené tickety automaticky přidělovat.
-
Vytvoření e-mailového ticketu automaticky vyřeší chatový ticket – nastavte, co se má stát s původním chatovým ticketem poté, co z něj vznikne e-mailový ticket.
Veškeré změny uložte.
Jak vypadá vytvořený ticket v praxi
Jakmile se e-mailový ticket automaticky vytvoří, uvidíte přímo v detailu live chatu shrnutí včetně odkazu na ticket.
Ticket se vytvoří do vámi zvolené schránky. Pokud jste zároveň určili i konkrétního uživatele, kterému má být ticket přidělen, zobrazí se přímo v jeho složce Moje.
U takto vytvořeného ticketu bude vždy automaticky přidaná poznámka „Automatické vytvoření ticketu z chatu bez odpovědi“, aby bylo zřejmé, že ticket vznikl automaticky.
Následně můžete zákazníkovi odeslat odpověď e-mailem a pokračovat v komunikaci touto cestou.
Kdyby cokoliv bylo nejasného, napište nám na info@supportbox.cz. Rádi pomůžeme.