Máte znalostní bázi, ze které čerpají informace vaši operátoři či klienti? Pokud ano, pak vám Lucy AI může pomoci navrhnout odpověď na zprávu na Live chatu na základně informací v ní obsažených. Na závěr navržené zprávy uvede i zdroj, ze kterého Lucy AI čerpala a který je vhodně do znění zprávy Live chatu zakomponován tak, abyste nemuseli psát tu část textu, kde klienta posíláte do nápovědy pro více informací.

Jak vytvořit odpověď dle natrénovaných dat ze znalostní báze

Nejprve je nutné mít povolené využívání AI v SupportBoxu. Pokud jste tak ještě neučinili, postupujte prosím dle návodu zde.

GPT v live chatu je možné trénovat na základě existující znalostní báze dostupné na webových stránkách nebo v textovém formátu. Není schopen se naučit z webových stránek e-shopu např. jednotlivé produkty.

Pokud máte existující znalostní bázi v daném formátu, rádi vám GPT v live chatu aktivujeme.

O aktivaci si můžete zažádat v SupportBoxu v Nastavení příslušného live chatu a záložce Chatbot, kde chcete mít funkci Návrh odpovědi zprávy aktivní.

Upozornění: Pokud je položka chatbota zašedlá a nelze použít tlačítko Instalovat, je potřeba nejprve povolit využívání AI ve vašem účtu. Jak na to najdete zde

Po kliku na Instalovat si můžete v případě zájmu domluvit schůzku s Lucií Roženskou, která vám ráda vše ukáže a poradí, zda je pro vás tento typ trénování vhodný. Nebo rovnou pokračujte na nastavení, kde nám můžete vložit URL vaší znalostní báze, případně ji nahrát ve formátu CSV.

Po kliku na Odeslat k trénování, vás budeme informovat ohledně termínu dodání vašeho GPT chatbota pro využití pro funkci návrh odpovědi v Live chatu. Prvotní trénování většinou proběhne do 48 hodin. V případě, že by vaše znalostní báze nebyla pro tento typ chatbota vhodná, budeme vás o tom informovat a domluvíme se na dalším postupu.

V nastavení GPT chatbota není nutné ho mít aktivního, stačí jen instalace a funkce Návrhu odpovědi na zprávu v Live chatu vám bude fungovat.

Jakmile budete mít natrénováno a vše správně aktivováno přibude vám v textovém editoru ikona Lucy AI, kde po kliku na ní najdete položku Navrhnout odpověď.

Zároveň se vám v editoru objeví i fialové “kouzelné” tlačítko. Kliknutím na položku ve výběru či tlačítko, vám Lucy AI navrhne odpověď v závislosti na natrénovaných datech. Tlačítko slouží k ušetření času a počtu kliků, doporučujeme ho využívat.

A samozřejmě pokud byste pak text potřebovali ještě přeložit, nebo upravit jeho tonalitu, využijte v textovém editoru klasickou ikonu Lucy AI. 

Kredity 

Za každý jeden návrh vám budou účtovány 3 kredity (1 kredit = 1 Kč).

V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@supportbox.cz. Rádi vše vyjasníme.