Nedílnou součástí každého live chatu je Tlačítkový chatbot. Pokud jej máte aktivní a pomáhá vám s vyřešením těch nejčastějích dotazům, bude se vám určitě hodit i statistika proklikovosti tlačítek, abyste viděli, na jaká tlačítka zákazníci nejvíce klikají a jaké problémy vlastně nejčastěji mají.
Níže v návodu se podíváme na to, kde tuto statistiku najít.
Jak si report otevřít?
Přihlaste se do vašeho SupportBoxu a vlevo dole, pod nabídnou štítků, klikněte na ikonku grafu pro Statistiky.
Nyní se proklikněte do reportu Chatboti - tlačítka.
V reportu hned uvidíte překlad tlačítek vašeho chatbota a jejich proklikovost za zadané období.
V úvodní části najdete filtry, pro zpřesnění vašeho pohledu na statistiky. Filtrovat můžete:
- Podle Schránky Live chatu – jestliže máte aktivních více tlačítkových chatbotů, můžete si pomocí filtru jasně zvolit k jakému live chatu, chcete data zobrazit.
- Nastavení - tedy do časů odpovědi zahrnout pouze čas v pracovní době, Zobrazit historická data (smazání operátoři, klapky atd.)
- Podle preferovaného časového období
Proklikovost tlačítek
- Text tlačítka – název či text, které máte nastavené ve vašem tlačítkovém chatbotovi.
- Počet kliknutí – počet kliknutí na konkrétní tlačítko zákazníkem za zadané období.
Narazili jste na nejasnosti? Potřebujete se statistikami pomoci? Napište nám a my vám rádi pomůžeme.