Pokud vám na live chatu pomáhá s řešením požadavků Tlačítkový chatbot nebo GTP chatbot bude se vám hodit přehled toho, kolik toho daný chatbot vyřešil. 

Součástí SupportBoxu jsou vám k dispozici právě i přehledné statistiky, kde všechny důležité metriky uvidíte na jednom místě. 

Níže si ukážeme jak se do statistik dostanete a co všechno v nich uvidíte. 

Jak si report otevřít?

Přihlaste se do vašeho SupportBoxu a vlevo dole, pod nabídnou štítků, klikněte na ikonku grafu pro Statistiky.

Dále se proklikněte do reportu Chatboti - chaty

V reportu Chatboti - chaty najdete statistiky o tom, jak si vaši chatboti stojí.

V úvodní části najdete filtry, pro zpřesnění vašeho pohledu na statistiky. Filtrovat můžete:

  • Podle typu chatbota - Tlačítkový, GPT chatbot
  • Podle Schránky Live chatu
  • Podle štítků
  • Nastavení - tedy do časů odpovědi zahrnout pouze čas v pracovní době, Zobrazit historická data (smazání operátoři, klapky atd.) 
  • Podle preferovaného časového období

Podívat se tu můžete na následující data:

  • Zprávy
  • Konverzace (tickety)

Zprávy

Zpráva = jedno konkrétní sdělení, které chatbot napíše. Tyto jednotlivé zprávy pak tvoří ticket neboli vlákno konverzace.

  • Chatbot – typ chatbota. 
  • Odchozí – počet zpráv od chatbota neboli zprávy, které odeslali chatboti (nepočítají se automatické zprávy chatbotů).
  • Příchozí – počet zpráv od zákazníka včetně počtu kliknutí na tlačítko. 
  • Zodpovězené příchozí – počet zpráv od zákazníků, které byly zodpovězeny chatbotem.
  • Přepojené – počet zpráv od zákazníků, na které chatbot neznal odpověď a přepojil chat na operátora.
  • Čas odpovědi – doba, za jak dlouho zákazníkovi chatboti odpoví.
  • Hodnocení – hodnocení chatbota. 

Konverzace

Konverzace = jedno celé vlákno chatové konverzace chatbota s jedním klientem. Ticket je vytvořen z jednotlivých zpráv mezi chatbotem a zákazníkem.

  • Chatbot – typ chatbota. 
  • Vyřešené – počet konverzací, které mají alespoň jednu odpověď od chatbota a jsou označeny stavem Vyřešen. Konverzace může být vyřešena vždy pouze jednou.
  • Přepojené – počet konverzací obsahujících alespoň jednu zprávu přepojenou na operátora. Časový rozsah se řídí časem vzniku ticketu.
  • Míra zapojení – procento ticketů, kde se chatboti pokusili poskytnout odpověď z celkového počtu ticketu vzniklých v daném období. Časový rozsah se řídí časem vzniku ticketu.

Potřebujete pomoci? Neváhejte nás kontaktovat na adrese info@supportbox.cz. Jsme vám k dispozici a rádi pomůžeme.