V případě, že máte v SupportBoxu nastaveno SLA (Service-level agreement) pro telefonní komunikaci, určitě vás bude zajímat i podrobný report s výsledky.
Ve statistikách velmi snadno zjistíte, kolik ticketů celkem podléhá nastavenému SLA a zároveň uvidíte, jak se vám daří SLA dodržovat, nebo nedodržovat.
Níže v našem návodu se na report – Telefony - SLA podíváme podrobněji, abyste věděli, jaké všechny metriky máme k dispozici.
Jak report otevřít
Otevře si váš SupportBox a následně vlevo dole, pod nabídnou štítků, klikněte na ikonku grafu pro Statistiky.
Následně se ve statistikách po levé straně proklikněte do reportu Telefony - SLA.
V reportu Telefony - SLA máte k dispozici veškeré statistiky, které se týkají telefonické komunikace z pohledu SLA.
- Hovory
-
Podléhající SLA
-
SLA porušeno
- SLA dodrženo
-
- Zákaznická podpora
- Porušení SLA
-
Kolik zbývalo SLA, když jste odpověděli
Jednotlivé metriky si dále podrobněji vysvětlíme.
Hovory
Hovor = jedna konkrétní komunikace, která probíhá po telefonu.
-
Podléhající SLA – celkový počet hovorů, které podléhají SLA a bylo na ně uplatněno
-
SLA porušeno – počet hovorů podléhající SLA, kde nebylo SLA dodrženo
- SLA dodrženo – počet hovorů podléhající SLA, kde bylo SLA dodrženo
Zákaznická podpora
- Porušení SLA – graf znázorňující procentuální dodržení/nedodržení SLA v porovnání s předchozím obdobím
- Kolik zbývalo SLA, když jste odpověděli – kolik procent času SLA zbývalo, než bylo dodrženo a zákazníkovi zavoláno
Výpis hovorů
V reportu Telefony - SLA a sekci Hovory můžete využít funkce Vypsat záznamy, díky které si snadno zobrazíte výpis všech telefonním ticketů, které jsou v dané metrice zahrnuty.
Stačí kliknout na ikonu seznamu a obratem se vám výpis otevře v novém okně.
Je vám něco nejasného? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám vše vysvětlíme.