Upozornění: Tyto původní statistiky byly v aplikaci zrušeny a jsou nahrazeny novými statistikami a reporty. Veškeré detaily, užitečné informace a vysvětlení nových metrik naleznete v tomto návodu, který zároveň slouží i jako rozcestník do dalších návodů ke konkrétním reportům. 

Děkujeme za pochopení. 

SupportBox vám ukáže nejen základní statistiky.  Report porušení vás upozorní na tickety, které byly v poslední době nejspíš problémové.

Nastavení

Ke statistikám má přístup správce a zakladatel společnosti. Otevřete si Statistiky kliknutím na ikonku grafu vlevo dole:

V horním menu vyberte položku Report porušení.

Vyberte si datum, ve kterém vás statistiky zajímají.

Následně uvidíte dvě tabulky, které vás upozorní na tickety, které byly řešeny příliš dlouho. Můžete je spolu s kolegy projít a podívat se, zda by pro takovéto případy příště existovalo nějaké elegantnější řešení:

TOP10 nejdéle otevřených ticketů:

U těchto ticketů čekali vaši zákazníci příliš dlouho na odpověď. Možná by příště bylo lepší napsat klientovi v mezičase průběžné info, aby se neztratil váš společný kontakt.

TOP10 ticketů s nejvíce konverzacemi:

U těchto konverzací bylo odesláno velké množství jednotlivých zpráv. Možná by bývalo výhodnější si s dotyčným člověkem zavolat, nebo se setkat.

Podívejte se, zda byly odpovědi dobře formulovány, zda nemohly vzniknout spekulace "jak to vlastně dotyčný myslel".

Pokud vás cokoliv ke statistikám zajímá, ozvěte se, rádi poradíme!