Zákaznická péče vyřeší za den nespočet požadavků. Najdou se ale i takové požadavky, které není možné vyřešit hned a je potřeba se k nim vrátit v momentě, kdy máte kompletní podklady, všechny informace ověřené a máte k dispozici tu informaci, kterou zákazníkovi dlužíte. 

Držet všechny požadavky k dořešení v hlavě by bylo velmi náročné, a proto si můžete práci zjednodušit tím, že si k libovolným požadavkům nastavíte Připomenutí

Díky Připomenutí se vám ticket připomene ve vámi nastaveném datu a času a zákazníkovi tak zavoláte včas a v domluvený termín. Nastavení Připomenutí lze využít také pro kontrolu třetí strany nebo kolegy a případně je zaurgovat a požádat o slíbené informace, abyste požadavek mohli směrem k zákazníkovi dořešit co nejdříve. 

Příklady použití:

  • potřebujete pohlídat termín, kdy jste zákazníkovi slíbili reakci
  • chcete pohlídat, že vám zákazník na zprávu odpověděl 
  • urgování odpovědi od zákazníka 
  • připomenutí se po delší době, zda je vše v pořádku 
  • a další...

Dále si ukážeme, jak s Připomenutím v telefonech pracovat a kde si jej můžete nastavit

Jak Připomenutí nastavit

Připomenutí lze nastavit v detailu hovoru/SMS a u Poznámky

Nutno také zmínit, že Připomenutí funguje vždy jen pro aktuálně přihlášeného uživatele. Každý operátor může mít nastavené své vlastní Připomenutí a nevidí upozornění druhých a naopak. 

1. U poznámky 

Připomenutí lze nastavit přímo v detailu ticketu u Poznámky (pokud nechcete, není třeba ani vyplňovat znění poznámky, Připomenutí lze takto nastavit i samostatně) kliknutím na ikonu Nastavit připomenutí.

Dále si zvolíte datum a čas, kdy se vám má ticket připomenout. 

Vybírat můžete i z přednastavených možností dat a času, nebo je možné zvolit přímo váš vlastní datum a čas. Až budete mít nastaveno, klikněte na tlačítko Použít

Nastavené Připomenutí se vám obratem zobrazí přímo v ticketu. 

Tímto máte Připomenutí nastaveno.

Pozor na to, že pokud si chcete uložit i poznámku, je nutné kliknout ještě na tlačítko Přidat poznámku. Teprve pak budete mít nastavené Připomenutí i vloženou poznámku. 

1. U SMS

Připomenutí lze nastavit také v případě, kdy budete psát SMS (opět platí, že pokud nevyplníte žádný text k SMS, přidá se vám Připomenutí samostatně). Pro odeslání SMS budete potřeba kliknout po přidání Připomenutí ještě na tlačítko Odeslat SMS

Jinak je postup stejný jako u Poznámky. Klikněte na ikonu Nastavit připomenutí, nastavte si datum a čas připomenutí a klikněte na tlačítko Použít

I zde můžete vybírat z přednastavených možností dat a času, nebo si můžete nastavit vaše vlastní. 

Po potvrzení se vám zvolený datum a čas Připomenutí zobrazí přímo v ticketu. 

Kde Připomenutí uvidím

Veškeré Připomenutí se vám po uplynutí nastaveného data a času zobzazí v v notifikačním centrum

Jakmile na vás bude čekat nějaké upozornění, uvidíte vpravo nahoře u ikony zvonečku navíc ještě číslo s počtem nepřečtených upozornění. 

Po kliknutí na ikonu zvonečku se vám zobrazí všechny vaše Připomenutí. Následně se dalším kliknutím na konkrétní připomenutí dostanete přímo do detailu ticketu, který se vám měl připomenout. 

Jak Připomenutí zrušit 

Kdykoliv to bude nutné, můžete vaše nastavené Připomenutí zrušit. 

Zrušení provedete vždy v detailu daného ticketu. Klikněte na ikonu Nastavit připomenutí a poté už jen klikněte na Zrušit připomenutí. Tím vaše Připomenutí snadno zrušíte. 

Je vám něco nejasného? Napište nám a my vám rádi vše upřesníme.