SMTP je zkratka pro anglický výraz Simple Mail Transfer Protocol. Jedná se o internetový protokol, který se stará o to, aby vaše e-mailové zprávy bez problému odcházely z vašeho SupportBoxu zákazníkům skrze vaše poštovní servery.
Pro každou schránku si určitě nastavte SMTP zvlášť, protože ke každé schránce máte jiné přístupové údaje a heslo.
Nastavení vlastního SMTP není povinné. Pokud se vám do nastavení nechce, jednoduše využijte odesílání prostřednictvím našich poštovních serverů → Nový SMTP SupportBox. Pak je ale důležité mít nastaven na doméně SPF a DKIM záznam.
Kde získat potřebné informace k nastavení
Veškeré aktuální podklady k nastavení vlastního SMTP pro Centrum.cz a Atlas.cz najdete v jejich oficiální nápovědě zde:
https://freemail.help.economia.cz/articles/44668-adresy-postovnich-serveru
Kde v SupportBoxu nastavit Vlastní SMTP
Nastavení SMTP najdete vždy u nastavení vaší konkrétní e-mailové schránky.
Klikněte na ozubené kolečko v levém spodním rohu aplikace a vyberte schránku, u které chcete vlastní SMTP nastavit.
V horní listě vyberte záložku SMTP a zaškrtněte možnost Vlastní SMTP.
Následně se vám zobrazí políčka pro vyplnění údajů k nastavení vlastního SMTP.
Nastavení nezapomeňte Uložit.
Je SMTP nastaveno správně?
Zda je nastavení v pořádku si můžete jednoduše otestovat odesláním testovací zprávy. Jestliže se zprávu podaří bez problému odeslat a dorazí příjemci je vše v pořádku. Pokud se zprávu nepodařilo odeslat, postupujte prosím podle návodu → Zprávu se nepodařilo odeslat.
V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. S nastavením vám rádi pomůžeme.