Zprávy se do SupportBoxu dostávají pomocí přeposílání z původních e-mailových schránek. Toto nastavení zpravidla není nic složitého a je to otázky chviličky. Platí i v případě, kdy využíváte Google Skupiny (Workspace).
Ideální je, aby přesměrování prováděl přímo váš administrátor Workspace, který má dostatečné oprávnění vše nastavit. Níže v návodu si ukážeme, jak na to.
Nastavení přesměrování pro Google Skupiny (Workspace)
Otevřete si váš Google Workspace.
V levém menu klikněte na Adresář → Skupiny.
Dále vyberte konkrétní skupinu, kde chcete přesměrování nastavit.
Otevře se vám nastavení dané skupiny. Zde klikněte na Nastavení přístupu.
Nyní klikněte na Upravit.
Zde bude potřeba zaškrnout políčko ve sloupci External a v řádku Kdo může kontaktovat vlastníky skupiny. Tím povolíte přeposílání na externí e-mailové adresy neboli na ten náš unikátní SupportBox alias pro přeposílání.
Sjeďte na stránce trochu níže najděte možnost Povolit členy mimo vaši organizaci. Toto pole zaškrtněte a změny Uložte.
Pokračujte tím, že do skupiny přidáte nového člena.
Klikněte na Přidávat členy.
Do pole Najít uživatele nebo skupinu zadejte unikátní alias, který vám pro danou schránku SupportBox vygeneroval.
Vše potvrďte kliknutím na Přidat do skupiny.
Podařilo se zprávy v pořádku přesměrovat?
Kontrola příchozích zpráv – zkuste si například z vaší osobní e-mailové adresy poslat zprávu do e-mailové schránky, kterou jste právě přesměrovali. Zpráva by měla během okamžiku dorazit SupportBoxu do složky Nové.
Důležitý krok na závěr
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu, tzn. máte vyřešený příjem zpráv. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:
- mít v SupportBoxu nastaveno vlastního SMTP
- mít na doméně nastavený SPF a DKIM záznam
Je vám něco nejasného a potřebujete pomoci? Napište nám na info@supportbox.cz a rádi vám pomůžeme.